sunnuntai 23. joulukuuta 2012

HBD!

Hyvää synttäriä minä! 




Ei auta, nyt sitä ollaan sit lähempänä sitä 30, ku 20 ja oloki alkaa olla sen mukainen kuten kuvat kertoo.. ;)

Mua oikeesti ihan hävettää että oon päivittäny viimeks joskus alku-kuusta, mutta oon ollu laiska ja aika paljon on riittäny kaikkea ohjelmaakin. Tässä välissä on juhlittu niin omat ku parin ystävänki synttärit, kummitytön ristiäiset ja lisäks oon jopa suhteellisen reippaasti opiskellukin, sekä tottakai jouluvalmistelut on vieny kans jonkun verran aikaa.. 

Yritän kirjotella viimeistään välipäivinä taas sit vähän enemmän ja pidempääkin postausta noista menneistä viikoista ja tulevista suunnitelmistakin, mutta nyt jatkan kaffittelua ja joulupakettejakin pitäis vielä paketoida, oli pakko vaan pikasesti tulla ilmottelemaan, että hengissä ollaan postaushiljaisuudesta huolimatta, vaikkakin alkaahan toi ikä tietty jo  painaa.. ;)

2 kommenttia:

  1. Voi Darde rakas, sori että onnittelut tulee vasta nyt! Tässä kiireessä on vähän kaikki asiat jääneet huonolle huomiolle (seli seli).
    Mutta! Mahdottoman paljon onnitteluja, vielä enemmän pusuja ja lakkaa vaikeroimasta ikääsi, nuorihan sinä vielä olet. Odotas kun pääset tähän ikään niin toista tiedät; sammalta kasvaa ja muuta jäykkää ei ole kuin käytös ja nivelet.
    Hyvää syntymäpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei se kuule mitään & kiitos! <3 Ei oo itekään tullu hirveesti nyt joulun aikaan täälä blogistaniassa tullu pyörittyä ja nyt saiskin urakalla alkaa ahmia lemppari blogien kuulumisia! :)

      Ja mitä tulee tohon ikäasiaan niin vitsillähän minä, ainaki suurimmaks osaks ;)

      Poista