tiistai 28. elokuuta 2012

★ ★ ★ Viha-rakkaussuhde: tähdet! ★ ★ ★

Ne aiheuttaa ihastusta, mutta vähintään yhtä paljon vihastusta. Niitä löytyy nykyään kaikkialta, vaatteista, sisustustekstiileistä, astioista, tapeteista, vaikka ja mistä, tähtiä nimittäin.

Mulla itellä on tähän selvästi viha-rakkaussuhde koska en voi sietää jos tähtikuosia on kaikkialla, siis oikeesti KAIKKIALLA. Kuitenkin tässä kohtaa joudun sanomaan sanan "mutta", koska oon itekin tykästyny tähtikuosiin jos sitä on jossain yksittäisissä yksityiskohdissa.

Yks tällänen yksityiskohta tulee olemaan mun uudet mukit. Kirjottelin tossa joku aika siitä kun pohdittiin Jutan kanssa ehtiikö se itse ostamaan yhdet matot ja varaamaan sohvan ennen vauvan syntymää ja ehtihän se. Samalta reissulta sain puhelun "Tarviks mukeja, nää on ihan sun näkösiä!" :D

Pienen puhelimitse tapahtuneen neuvottelun ja yhden kuvan lähetyksen, jota tosin en edes saanu mut uskalsin luottaa Jutan makuun, päädyttiin siihen että uudet mukit muuttaa mulle! :) Nyt kaikki läheisimmät ystävät jotka on vähääkään perillä mun astiatilanteesta, huokaa syvään, mutta, nää oli vaan saatava! ;)

Näitä muutti mulle turkoosina 6kpl.tta! :)

Näitä samaisia mukeja oli myynnissä turkoosina ja harmaana ja hetken jouduttiin funtsimaan kumpaan väriin päädyn vai otanko molempia. Päädyin kuitenkin kuuteen turkoosin väriseen (tosin nyt mietin löytyiskö niitä vielä harmaana) ja tykkään! Selvästi Jutta näiden vuosien jälkeen tosiaan tuntee mut! <3

Tänään ettiessäni lukemistooni uusia blogeja, törmäsin muutamaan aivan ihanaan blogiin ja yhtä selatessani silmiin osui kuva jossa oli aivan näihin täydellisesti istuvat juomalasit. Nyt odottelen josko blogin kirjoittaja paljastais mistä ne lasit on ostettu koska pakkohan nekin on saada! ;)

Mitä mieltä te ootte tähtikuosista? Mihin sopii ja mihin ei? Sopiiko kaikkialle vai ei mihinkään? 

Edit: Blogin kirjoittaja vastas, mulla saattais olla mahdollisuus saada niitä laseja vielä! Niistä mahdollisesti myöhemmin lisää jos niiden saaminen onnistuu.. Pitäkää peukkuja! :)

1 kommentti:

  1. Luulen et harmaaki ois ollu aika nice! Tai ainaki mä oisin tykänny! Ja itehän en pahemmin tähtikuosista tykkää... :s

    VastaaPoista