tiistai 15. marraskuuta 2011

Hyväpahamieli.

Päätin nyt päivittää heti vähän kuulumisia kun edellisen blogin (vanhan) päivittämisestä näytti olevan jo useampi kuukausi. Kuten otsikko kertoo, mulla on hyväpahamieli ja tässä tekstissä nyt siitä pahasta mielestä.


Paha mieli johtuu esimerkiks viime aikasista pettymyksistä joita on tosiaan tullu vähä yhdellä sun toisellakin elämän osa-alueella, jos näin voi sanoa. Niistä ehkä myöhemmin lisää? Kaikista eniten paha mieli on kuitenkin siitä että tuntuu että, varsinkin ajoittain, jo vuosien ajan on tullu tuhlattua aikaa ihan liikaa sellasiinkin ihmisiin ja asioihin, jotka ei sit suoraan sanottuna välttämättä ookkaan ollu ihan sen kaiken ajan ja ressin arvosia.

Ja hei, älkää ymmärtäkö väärin, en halua vaikuttaa kylmältä enkä katkerakaan ole. Surettaa vaan että edes osan siitäkin ajasta olisi voinut käyttää toisin. Yhtenä esimerkkinä opiskelu. Myönnän, että kyse on aikaansaamattomuudesta, laiskuudesta ja jopa tyhmyydestäki, puhumattakaan oikeesti surullisistakin tapahtumista elämän varrella, leikkauksia ja muita saikkuja unohtamatta, MUTTA, ja tää on nimenomaan ISO mutta, jos olisin edes osan siitä ajasta käyttäny opiskeluun minkä oon näiden vuosien aikana käyttäny mm. sellasten asioiden ressaamiseen ja murehtimiseen mille en edes voi mitään, niin enköhän mä olis jumalauta valmistunuki jo ajat sitte?!?

Toinen, vieläkin tärkeämpi asia mikä surettaa on ystävät! En voi olla miettimättä miten paljon enemmän mulla olis ollut aikaa ja voimia tavata ystäviä enemmän jos olisin jättänyt ressit ja murheet vähemmälle. Oon aina ollut kova murehtimaan ja ressaamaan ja monesti oon saanu kuulla miten mun pitäis miettiä välillä itteänikin eikä aina vaan murehtia muita mutta en vaan voi itelleni mitään. Ja mitä tulee ystävien tapaamiseen, varsinkin muutamia ystäviä tapaan kyllä viikottain, joitakin jopa lähes päivittäin, mutta lähinnä nyt surettaa muutamat sellaset ystävät joita en oo nyt taas ehtinyt/jaksanut/aikataulujen takia voinut nähdä päiviin, viikkoihin, jopa kuukausiin. =( Sain nyt sit tästäkin itelleni TAAS ressin, surkuhupaisaa? :D Ootte silti kaikki tärkeitä ja mun mielessä! <3

2 kommenttia: