torstai 24. marraskuuta 2011

Morgon eller hur?


Huomenta vaan kaikille! Reilu kolme tuntia unta takana ja suhteellisen reippaana jo hereillä. Heräsin puol 9 ku mun paras aamukaffiseura seisoi oven takana ja puolitoista tuntia tuliki taas juotua kaffia ja parannettua maailmaa, nää aamut on parhaimpia, kiitos mun enkeli. <3


Nyt sit kun kerran heräs ihmisten ajoissa, pitäis alkaa hoitaa asioita. Jääny taas aika moni asia viime tippaan ja rästiin kun ollut täs vähä kaiken näköstä mutta jos nyt sit tänään kun on aika hyvä fiiliskin.. ;) Alotinkin oikeastaan jo, muka reippaana, asioiden hoitamisen sillä että lähetin opintotoimistoon sähkäriä. Olin jättänyt lukematta sähkärit joissa varoteltiin että tunnus lukkiutuu ellen vaihda salasanaa ajoissa ja lukkiutuihan se sitten kun en ajoissa hoitanut, niin mua.. nolo! No, nyt sit odotellaan jos sieltä kuuluis.. Ja sit mä reippaana varaan opolle ajan ja hoidan muutkin sähköpostit joiden lähettämistä oon lykänny.. nyt on pakko alkaa toimia vaikka pommit räjähtelis ympärillä, ei auta enää jäädä peiton alle! :D

Mutta nyt, vielä yks tupakka kera kaffin ja sit väijymään koska opintotoimistosta kuuluu.. torstai toivoa täynnä, ihanaa päivää kaikille! :)

2 kommenttia: