keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Uusi viikko ja uudet kujeet..

Tosiaan, kuten aiemmin sunnuntai-maanantai yönä kirjoitin, oli mulla aika opolle maanantaina. Jännitin ihan pirusti sinne menoa tietyistä syistä joista yks on se että mun opiskeluoikeus tosiaan loppuu nyt joulukuussa. Sinne lähtiessä jännityksen lisäks myös vitutti jo valmiiks ku mietin että tässäkö tää nyt oli, paperit jäi saamatta koska opintopisteitä on aivan liian vähän. No, ratkaisu kuitenkin löytyi, (ihana opo! <3) ja kaiken lisäks sellainen ratkaisu joka luultavasti on oikeastaan myös mulle parempi kun tää nykynen tyyli.. Joka tapauksessa saan vasta noin viikon kuluttua tietää enemmän ja sen takia en alakkaan nyt vielä sen kummemmin kertomaan mikä on homman nimi. Pakko oli vaan päästä kertomaan että näillä näkymin mä joka tapauksessa valmistun ja musta tulee kuin tuleekin sairaanhoitaja! Jippii, olen iloinen! Vaikkakaan näillä näkymin en sit valmistumisen jälkeen ainakaan täysin alalle jää johtuen myös muista haaveista ja tulevaisuuden suunnitelmista, joista vasta myöhemmin lisää.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti