torstai 24. marraskuuta 2011

Lohtushoppailua ja synttärisuunnitelmia..

Niinpä niin, taas on 6 päivää menny viime päivityksestä. Oon vaan nykyisin niin loppu näihin "tilanteisiin".. Mut oikeesti tuntevat tietää mitä tarkotan ja koska näihin juttuihin liittyy myös muita ihmisiä niin en ala niitä huolia ja murheita nyt täälä ruotimaan, muutenkin oon niin kyllästynyt ihmisten uteluihin ja kyselyihin aiheesta.. Kai asiat selviää sit aikanaan, joskus.. millä tavalla, sitä mä en tiedä. Koska mä en kuitenkaan tiettyihin juttuihin voi vaikuttaa enkä halua niistä täällä kirjoittaa niin päädyinkin ratkaisuun, yritän kirjoittaa tänne vaan niitä elämän kivoja juttuja. Okei, luultavasti tuun kirjottaan vähän vähemmänkin kivoista asioista mutta nää "tilanteet" mitkä nyt vallitsee, niistä en ainakaan toistaiseks kirjoita.

Eilen suututti ja oli sen verran paha mieli että sorruin lohtushoppailuun! :D Toisaalta, tilailin vaan tarpeeseen tulevia, talveen sopivia vaatteita.. ainaki suurimmalta osin! :D Tuli tilattua ainaki neuletakki ja neulepaita, alusvaatteita, pari tunikaa ja mitähän muuta.. kiva yllätys oli se että nyt sai otettua kotiinkuljetuksen joka muuten, johtuisko joulun ajasta, oli ilmanen! En voinu vastustaa, helpottaa mun elämää kummasti.. :D

Tänään shoppailin sit vähän lisää, pari biletoppia joista toinen vois päätyä yläosaks mun & Jennin tuleviin yhteissynttäri partyihin.. =) Meinasin jo saada paskahalvauksen ku olin tekemässä tilausta yhdelle tilille mille yleensäki on helpoin shoppailla ja ruutuun pamahtiki teksti "tilausta ei voitu käsitellä - luottorajasi on ylittynyt." :D Vähä aikaa funtsin että mitääs kunnes tajusin mistä kiikastaa.. No, tyydyin sit vaihtoehtoon "tilaa nyt - maksa helmikuussa!" Nyt sit vaan postipatea odotellessa.. ;D


Mun ei ollu tarkoitus kirjoittaa mun ja Jennin tulevista kemuista etukäteen mutta koska niistä nyt näköjään jo puhutaan niin eikai se nyt mitään haittaa.. :D Mä siis rakastan juhlien järkkäämistä ja joka vuosi synttärit on mun mielestä ollu hyvä tekosyy kerätä ystävät yhteen juhlimaan ja pitämään hauskaa. Jenni taas yleensä on jättänyt synttärinsä juhlimatta.. Tänä vuonna sain Jennin kuitenkin ylipuhuttua siihen että järjestetään yhteisjuhlat! :D Kutsut ollaan laitettua alustavasti jo pari kuukautta sitten johtuen siitä että kutsuvieraissa on myös kauempana asuvia. Huomattiin kuitenkin, onneks ajoissa, että kaikki kutsut ei ookkaan menny perille ja siks ollaankin nyt alettu hätyyttelemään vieraita ja tarkistelemaan että kutsut on vieraat tavoittanu.. =) Mulla on joka vuosi ollu juhlissa teemavärit, esim. viime vuonna oli musta ja hopea ja sitä edellisvuonna punanen ja kulta. Tämän vuoden värejä arvottiin aika kauan kunnes päädyttiin siihen, että koska meitä on kaks, voi myös värejä olla tuplasti. Päädyttiin siis kierrättämään toi musta ja hopea koska musta sopii kaikkeen ja hopea sopii meidän teemaan.. ;) Mustan ja hopean lisäks valittiin sit pinkki ja liila koska myös ne sopii meidän teemaan jonka voisin paljastaa nyt tässä samalla kun kerran vieraatkin siitä jo tietoisia ovat. Teemana meillä on siis glamour ja väreinä noi musta, hopea, pinkki ja liila, mitäs tykkäätte? =) Ite ainakin luulen että naispuoliset vieraat on enempi innoissaan kuin miehet mutta toisaalta, meidän juhlat ja meidän toiveet ;) Sitä paitsi kutsussa lukee ettei kenenkään tarvitse pukeutumisesta ressata, pääasia että kutsutut tulevat paikalle, kaikki ihanat.. <3

Ps. Ollaan suunniteltu Jennin kanssa vieraille myös yhtä yllätystä mutta neuvottelut on ihan vähän vielä kesken.. täytyy toivoa että onnistuu ja ainakin siltä vaikuttais.. ;)

Mutta joo, tulipa taas kohtalaisen pitkä teksti heti kun sai aikaseks kirjoittaa, eiköhän tässä nyt oo taas yhdelle kertaa.. Muistakaa että kommentteja, aihetoiveita jne saa edelleen jättää.. =)

Puss. Darsk-i

1 kommentti: