torstai 8. maaliskuuta 2012

Toivo kuoli samalla kun Rauha syyllistyi murhaan.

Kovin on nyt positiivinen otsikko, NOT! No, kuvaa kuitenkin fiilistä aika hyvin jotenkin. Nyt joku miettii että what a fuck mutta kyllä todellakin, ei oo elämä ruusuilla tanssimista jos joku tosiaan vielä luuli niin. Tarkotus oli päivittää jo heti lauantaina tai edes sunnuntaina mutta se sit kuitenkin jäi koska ensinnäkin, ei oo ollu fiilistä ja toiseks, oon todellakin joutunu miettimään ja paljon mitä nyt kirjoitan. Eilen Oltiin illalla raippiksessa "kattomassa revontulia", joita ei muuten edes nähty ja sillä hetkellä jos mulla olis ollu läppäri mukana niin olisin ollu tyytyväinen. Kaikki ajatukset vaan puski päähän ja olis tehny heti mieli kirjoittaa ne tänne.. No, se oli eilen se. Nyt ne ajatukset on kas kummaa, muisto vaan enkä edes oikeestaan tiedä mistä alottaa. Koitan nyt kuitenkin saada edes jotain tähän väkerrettyä kun niitä pyyntöjäkin on tullut että postaa jo.. :)

Tosiaan nyt on pakko kirjottaa muutama sana tästä blogista ja tähän liittyvistä asioista. Ensinnäkin, oon tooosi ilonen saamastani palautteesta. Esimerkiks viime viikon aikana sain kuulla USEASTI ja jopa yllättäviltäkin tahoilta että "luin blogista, seuraan sitä" jne ja tosiaan positiivisessa sävyssä! :) Oon ollu oikeesti aika yllättyny koska en sillälailla osannu kuvitella kuinka moni tätä lukee/seuraa, moni kun on niin laiska merkitsemään itteään lukijaksi, (vaikka se olisikin enemmän kuin sallittua! ;) haha) kommentoimaan ja sit kun jotenkin oon aatellu että tää mun kirjotustyyli on niin sekava ja jutut tylsiä että tuskin kovin moni näitä nyt jaksaa sit edes lukea. No, näköjään näitä kuitenkin lukee useampikin kuin mitä osasin ajatella ja se oli oikeestaan aika positiivinen ylläri :)

Toinen juttu mitä ajattelin varsinkin eilen ja mistä halusin kirjottaa on se että tosiaan tiedoksi varsinkin niille jotka ei oikeesti mua tunne, älkää säikähtäkö, ei mulla (ainakaan tietääkseni) oo mitään kaksisuuntasta mielialahäiriöö (tämä siis vakava asia eikä todellakaan pahalla ketään kohtaan) vaikka siltä saattaakin välillä vaikuttaa. Tarkotan siis sitä että kun tosiaan kirjotan useesti fiiliksen mukaan, joistain jutuista kirjotan "kaiken" ja joistakin jutuista en edes kirjota välttämättä mitään, niin välillä saattaa tulla kuva että mun mielialat vaihtelee kovastikin. Se nyt vaan on just se että kun ihan kaikesta ja kaikista ei voi/halua ihan kaikkea kirjotella. Tää taas saattaa aiheuttaa sen että jotkut tekstit on aika sekavia. Sit taas toisaalta voi olla se kuuluisa "hyväpaha-fiilis", eli voi esim. olla joku iso juttu mikä ahdistaa/vituttaa/pelottaa tai what ever negatiivista, mutta mistä ei voi kirjottaa. (syynä usein se että näihin liittyy monesta esim. läheisten asiat/juttuja jotka on oikeesti tooosi isoja ja rankkoja, ja näin ollen niistä en voi kirjotella (ellei niin oo sovittu) koska en halua rikkoa kenenkään yksityisyyttä jos näin voi sanoa. :) Sit taas samalla on joku vaikka pieni asia mikä on positiivista ja mistä haluaa kirjottaa. Toisin sanoen, hyväpaha-fiilis. :) Usein tulee kans käytettyä esim. biisien lyriikoiden osia kuten nyt toi otsikko ja niistä sen verran että niitä nyt ei kannata sit ihan niin kirjaimellisesti ottaa aina välttämättä..

Miten musta nyt tuntuuki että nimenomaan toi ylläoleva "selvitys" nyt sit meni just tosi sekavaks... :D No, toivottavasti tajuatte nyt edes jotenkin mitä yritin selittää ja ainahan voi kysyä jos ei jotain asiaa tajua :) Anyway, muistakaa nyt ettei kaikkea tarvi ottaa niin hirveen kauheen vakavasti/kirjaimellisesti! :) Kiva että uusia lukijoita on tullut, lukijaksi saa tosiaan ittensä merkkailla, kommenttia jättää ja myöskin niitä kysymyksiä/postaustoiveita otetaan edelleen vastaan. :)

Eli tosiaan, kun nyt kerran viimeks kirjottelin että yks haave on toteutumassa niin kerrotaan nyt siitä sen verran että yks haave tosiaan on toteutunut! Aika moni oli tästä jo kuullutkin ja jos ei muuta niin arvannut mutta jos nyt joku ei vielä tiennyt niin tosiaan, kyseessä oli tukkahaave! Eli nyt mulla tosiaan on vihdoin uus PIIIITKÄ tukka! Tästä ISO kiitos ensinnäkin Rapunzelin Mikaelille ja toiseksi ihanalle Satulle joka tukan mun päähän "asensit", KIITOS! <3 Tuun kirjottaan tästä paremmin sit oikeen kuvien kanssa kunhan kerkeen ja saan kuvat koneelle, mä kun menin unohtaan kortinlukijan tonne naapuriin. Joka tapauksessa sen verran voin nyt sanoa että tästä kannatti haaveilla, mä niiiiin tykkään tästä! <3 Mut joo, tarkempaa tukkapäivitystä tulossa kuvien kera kunhan ehtii.. :)

Tosiaan mun piti kirjotella viime viikonlopusta ja tästä alkaneesta viikosta mutta koska nyt tuli esikatselun mukaan kirjotettua jo tooosi pitkästi liibalaabaa niin taidan jättää tän tähän, pitää tupakkipaussin, ja ehkä sit kirjottaa vielä toisen erillisen postauksen muista jutuista.. Hiphei hetkeks!

Ps. Jennille terkkuja yövuoroon! :)

1 kommentti:

  1. TÄNK JUU :) Ja kiitos yövuoron eväslassesta ^_^ MÄ OROTAN LISÄÄ PÄIVITYKSIÄ! :P

    VastaaPoista