torstai 27. syyskuuta 2012

Kuumeiset terkut!

Kuumeiset terkut luennolta koulusta! Olin jo vähä toiveikas että selviäisin tän syksyn ilman mitään flunssia ja räkiksiä mutta niin vaan kävi että syysflunssa iski tännekkin! Tosin, ainakin toistaiseks tän vuoden syysflunssa on iskeny pelkän kuumeen muodossa, toivon mukaan sitä räkärallia ei tuukkaan! *Koputtaa puuta*

Kuvatodiste fb.n mun opiskelureippautta epäileville! ;)
EDIT: Huomatkaa mun söpis ankkakynä jonka löysin ja joka on ollu mulla joskus ala-asteella! :D
Ehkä toi kynä tuo mulle samaa opiskeluintoa mitä oli sillon eka luokalla..?!? Hope so! ;)

Kuumeesta huolimatta sain siis itseni raahattua tänään ensin työkkäriin ja sen jälkeen luennolle 15-19.00 ja olin kyllä nukahtaa pystyyn vaikka aihe olikin mitä mielenkiintosin jälleen kerran. Toi kurssi on kyllä ollu paras tähän mennessä kaikista ja mietittävää on saanu paljon. Ja eiköhän seki jo kerro jotain että minä raahaudun luennolle kuumeessa..?!? ;D 

Tän illan luento oli tän viikon viimenen joten mun viikonloppu alkoi nyt! :) Saa nähdä meneekö koko viikonloppu nyt sit kuumeen kourissa vai meniskö tää äkkiä ohi, toivon mukaan. Tänään ainaki luvassa juurikin tästä olosta johtuen rauhallinen koti-ilta kynttilän valossa, villasukat jalassa ja teetä lipittäen. <3

Ootteko te lukijat selvinny tästä syksystä ilman flunssia vai onko päässy iskemään? 

Nyt mä meen sytyttelemään kynttilöitä ja pällistään salkkarit, kattoo jos myöhemmin sit vihdoin sais postailtua niistä vauvajuhlista tai botniaringin reissusta. Palataan! :)

Ps. Kuva on vissiin vähä raitanen? Saattaa johtua siitä ku nappasin sen puhelimella enkä kehdannu käyttää salamaa sielä luokas! :D 

2 kommenttia:

  1. Paranemisia! <3
    mä olen ihme kyllä selviytynyt ilman minkäänlaisia tartuntoja ja onneksi! Mutta se on kyllä todellinen ihme, sillä kuljen vuodenaikaan nähden aika kesäisissä vaatteissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Voi toivotaan että selviät ilman mitään flunssia jatkossaki! Mäki olin jo melkeen tuuletellu ettei oo mitään tullu vaikka tosi moni lähipiiristä on ollu flunssas mut niin vaan kävi että tänneki se tuli :S

      Poista