torstai 11. lokakuuta 2012

Syksyistä aamua..

Huomenta ihanat! Ulkona näyttäis olevan ihanan syksyinen aamu. <3 Siitä huolimatta että oon menny vasta puoli kuuden aikaan aamulla nukkumaan ja nukkunu yhteensä noin tunnin niin tääläpäs juodaan jo aamukahvia, ihmeiden aika ei ole ohi siis. :) Kaiken lisäks fiilis on jotenki yllättävän hyvä ainaki vielä toistaiseks, saa nähdä mikä on tilanne sit kun oon kurkannu sähköpostiini.. Tai ehkä katonki ne vasta vaikka ens viikolla tai vaikka sit ens viikon loman jälkeen..?!? ;) 

Kirjottelin aiemmassa että viime perjantaina ei tapahtunu sen kummempia mutta kuinka saatoinkaan unohtaa, näin myös Mr J.n piiitkästä aikaa. <3 :) En ymmärrä kuinka tollasen asian pystyin edes hetkellisesti unohtamaan, varsinkin kun se oli nimenomaan Mr J joka alunperin sai edes vähän piristettyä mun täysin pilalle mennyttä päivää. Vielä vähemmän pystyn ymmärtämään että Mr J.llä oli synttärit! Synttärit jotka mä olin U-N-O-H-T-A-N-U-T! Tai oikeestaan en unohtanut vaan laittanut väärälle päivälle mut se nyt ei kyllä liene mikään käypä selitys..?!? 

Tänään olis tarkotus pikkusen saada asioita hoideltua ja mm. juhlajuttuja lyötyä lukkoon. Lisäks mua huvittais lähteä kirppis kierrokselle ja kenkäkaupatkin olis lähiaikoina koluttava, niitä unelmapopoja kun ei oo vieläkään löytyny. Oon päättäny täks talveks hankkia jotkut oikeesti tosi lämpöset kengät ettei tarvi sit koko talvea itkeä kun on varpaat jäässä mut ainakaan vielä ei oo sellasia tullu vastaan minkälaiset haluaisin.. No, kai ne viimeistään sit keväällä löytyy..?!? ;D 

Ristiäisvaate vaihtoehtoja tilaillessani tilasin muuten myös yhden talvitakin kokeiluun vaikkakaan mustana kyseistä takkia ei enää ollut. Olisin kovasti halunnu sen mustana mutta päädyin nyt kerrankin kokeilemaan jotain edes vähän erilaista. Vähän kyllä kieltämättä mietityttää että onkohan se nyt sittenkään yhtään hyvä tai sinnepäinkään.. Mutta kokeilemallahan se selviää ja sen näkee sit kun se paketti tulee. Toivon mukaan ja hyvällä säkällä jo huomenna.. :) 

Joko te ootte alkanu varustautua talvea varten? :) 

4 kommenttia:

  1. Mäki tarvisin jotkut ihanat lämpöset kengät. Ja paljo lisää VILLIsukkia! Ja jotain paksuja lämpösiä VILLIpaitoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei sun kommentista tuli mieleen et mullahan on yks kokonaan tuikku ja käyttämätön villipaita minkä oon tilannu joskus öö keväällä.. :'D

      Poista
  2. Ulkona oli tänään luminen maa, kun heräsin. Siispä varastoon kaivamaan talvitamineita esille ja varautumaan talven tuloon todenteolla. Ei auta. Parvekkeen kukatkin olivat kaikki kokeneet kohtalokkaan paleltumisen, joten tuli raivattua parveke talvikuntoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä myls eilen satoi ensilumi mutta mä kyllä nautin, varsinkin kun ne unelmien talvipopotkin on vihdoin löytyny <3 Ja onhan siinä talvessakin ne hyvätkin puolet, siispä kivaa talven odotusta sinne! :)

      Poista