perjantai 3. helmikuuta 2012

Vaimomatskua..?

Okei, pakko kai nyt päivittää ettei kaikkien tarvi tuhlailla aikaa ihmettelyyn. :D Elikkäs, tällä blogillahan ei alunperin ollu periaatteessa ollenkaan nimeä koska en sitä tän blogin alottamishetkellä keksinyt. Tässä nyt on sit taas viime päivinä tullu säädettyä sen verran paljon, lähinnä tuola keittiön puolella, niin ollaan frendien kanssa naurettu että mä oon kyllä niiiiin vaimomatskua! :D

Lisäks koska oon viime aikoina ihan huolella flippaillu kaikkeen mikä liittyy perheeseen (Lue: vaimouteen haha), kotiin, lapsiin, häihin ja muuhun yhtä "ei kovin ajankohtaiseen", niin päädyin (päädyttiin Tuulian kanssa) nyt sit tohon nimeen. :D Muita samantyylisiä vaihtoehtoja olis toki ollut mutta osa niistä oli jo varattu ja toi nyt sit kuulosti vapaana olevista tän tyylin nimistä parhaalta vaihtoehdolta. Eihän sitä tiedä jos sitä skarppais ja sit JOSKUS olis vaimomatskua..?!? Uskallan kuitenkin epäillä. :D

Tänään sain sit lisäks taas kuulla siitä kuinka en oo vieläkään keväistäny blogin ulkoasua vaikka siitäkin oli jo aiemmin ollut puhetta. Kysyin sit Mr. J.ltä & Tuulialta et mikä väri sopis mulle ja ihan niinku olin itekin ajatellu, Mr. J oli heti sitä mieltä että pinkki! =) Ja koska kaikista naisellisuuden puutteistani huolimatta oon välillä (salaa) myös aika tyttömäinen, ja timantit ovat naisen parhaita ystäviä niin mikäs sen sopivampi tausta sitten kuin pinkki timantti tausta?!? IHQ!!! :P

Viime päivien häsläyksistä voin kertoa sen verran että ei tosiaan ihan oo menny putkeen varsinkaan tuola keittiön puolella, tosiaan selvästi vaimomatskua.. :D Ensiks heittelin maanantai illalla rahkat vahingossa pitkin keittiön mattoa, olen pahoillani Jonna, tästä ei nyt ole sitä kuvaa.. :D Tiistai aamuna päätin aloittaa aamun terveellisesti puurolla ja laitoinkin puurot valmistumaan mikroon siksi aikaa kun käydään Mr J.n kanssa aamutupakalla. No ensimmäinen satsi, tai se mitä siitä oli jäljellä, meni suoraan pönttöön. Olin edellis kerralla huomannu että meidän mikrolta menee se kolme minuuttia puuron valmistumiseen ja olin nytkin laittanut sit ajaks sen kolme minuuttia. Vaan enpä ollut tullut huomioineeksi että edelliskerralla seisoin vieressä ja välillä pysäytin mikron sekoittaakseni puuroa.. Oli sitten puurot pitkin mikrokupua ja osa pitkin mikroakin ku oli sieltä mikrokuvun rei'istä kivasti tullu läpi, huah! :D

Ihan kun tää ei olis sitte riittäny niin just kun olin saanut uuden (onnistuneen) puuron väsättyä ja mehukeitot sinne joukkoon niin enköhän mä onniswtunut kippaamaan sen puurolautasen tähän näppikselle.. alkoi sitten täälläpäin se aamu lievästi sanottuna voimasanojen voimin.. Seuraavan yön vietinkin sit muualla ja eipä ollut sielläkään aamulla kaukana ettei olis TAAS ollu rahkat pitkin mattoa.. Pitäisköhän pikku hiljaa esimerkiks a. nukkua? b. selvittää ajatukset niin että vois taas keskittyä edes vähän siihen mitä on tekemässä tai c. jättää noi keittiöhommat kokonaan muiden huoleks?!? :D

Tarkotus oli tähän postaukseen laittaa (varsinkin Tuulian pyynnöstä) myös muutama kuva viime päivien kokkauksista mutta koska sain just puhelun että pian pitäis olla jo pihas kovaa menossa niin taidanpa nyt lopettaa tähän ja jatkaa näistä mun selvästi vaimomatskua- saavutuksista sitten enstaina. Kirpeetä pakkasta viikonloppua vaan kaikille! :)

- Darsk-i

Ps. mietin nyt että pitäiskö nimi kuitenkin vaihtaa "Selvästi vaimomatskua" vai antaa olla toi pelkkä "Vaimomatskua..?" Mielipiteitä?? :)

1 kommentti:

  1. tuas sivus ei näy enää ollenkaa ne blogit mitä seuraat :o ooks ottanu pois sen listan

    VastaaPoista