maanantai 23. heinäkuuta 2012

Haaste!

Minulle! Ei siis teille ihanille lukijoille vaan minulle itselleni! :) Tarkotus oli päivitellä viime viikonlopun tapahtumia mutta päätin tehdä sen myöhemmin ja tulla ihan vaan pikaisesti kertomaan että oon asettanu itelleni haasteen! Alunperin ajattelin perustavani kokonaan uuden blogin mutta koska tykkään teistä mun lukijoista niin kovasti <3 niin päätin että jatkan vaan ja ainoastaan tätä yhtä ja samaa blogia. Toinenkin syy tähän yhessä ja samassa blogissa pysymiseen on mutta koska oon tänään niin kovin salaperäisellä tuulella (haha!) niin siitäkin sit vasta myöhemmin lisää.. Elikkä, tänne blogiin taitaa nyt sitten jossain kohtaa alkaa tulla hiukan erilaistaki juttua mutta nyt toistaseks ei muuta infoa kun että "haaste on asetettu ja otettu vastaan"! ;)

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille teille ihanille & toivottavasti pysytte matkassa mukana! :) 

Ps. tsemppiä mulle! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti