maanantai 9. heinäkuuta 2012

Kirppistelyä..

Hellurei ihanat! Vaikka oon tänään jo varmaan litratolkulla litkiny kahvia ja koneen edessä pykiny ties miten kauan niin enpä vaan saanu aikaseks sit kuitenkaan ihan heti aamusta alkaa päivittelemään. Mut josko nyt jatkaisin vähä siitä mihin yöllä jäin ja alottaisin eilisestä.

Yleensä sunnuntait on sellasia perus pykimispäiviä eikä tuu tehtyä oikeen mitään. Eilen kuitenki sit Taija soitti päivällä et hiukois lähteä kirppikselle, sillä kun oli omaa aikaa kun Möömöö oli isukillaan. No, nakitin sen sit soittamaan Jennille joka kans innostui ajatuksesta ja niinpä suunnattiin kohti Adam & Ewa kirpparia. Pakko tähän väliin hehkuttaa että taisin tehdä oman ennätyksen valmistautumisessa, olin nimittäin alle viidessä minuutissa valmis lähtöön ja tossa ajassa ehdin nopeesti keittää ja juoda jopa aamukahvit! Tosi harvinaista.. varsinkin noin sunnuntain toiminnaks.. :D

Mä en löytäny mitään tuolta kirpparilta. Paitsi tietty ne maailman ihanimmat limen vihreet satiiniset korkkarit, jotka jäi ostamatta koska oli niin isot ettei pysyny edes jalas! :S Ne pisti niin mun silmiin yhen vaaterekin alta ja näytin niitä Taijalle ja se tais ihastua niihin yhtälailla, sielä me vuorotellen niitä sovitettiin ja kirottiin kun oli molemmille ihan liian isot, prkl! Harmittaa vieläki ja hetken jo mietin jos olisin silti hakenu ne ja hankkinu niihinki ne ns. lisäpalat kantapäihin.. Hmm.. Tosin, mun ylppärikenkiinki jouduin aikoinaan laittaan KAHDET sellaset tuplapalat ja vielä päällekkäin ja noi oli vielä isommat eli ei taitais tuplatkaan riittää.. taitaa olla parasta siis jättää hakematta vaikka harmittaakin ihan sikana.. :S Taija oli loppuje lopuks ainut, ylläri, joka teki löytöjä tolta kirppikseltä ja sen saatua ostokset ostettua päätettiinki suunnata vielä toiselle, Suvikirppikselle.

Suvikirppistä ennen halusin kuitenki käydä vielä rantakirppiksellä kattomas mikä tilanne mutta niin, olihan sielä eilen ne kaikki kaks myyntipöytää. :D Suunnattiin sit Suvikirppikselle ja sinne ku päästiin niin ei voinu ku ihmetellä. Yli paljo tyhjiä pöytiä.. No, päätettiin kuitenki kiertää seki mesta ja yllätys yllätys, Taija teki jälleen muutaman löydön. :D Myös mä tein yhden löydön, nimittäin suhteellisen korkeen ihanan oranssin lasisen maljakon. Arvoin sit hetken ostanko sen vai en ja samalla hetkellä tulikin sit jo "valomerkki" että kirppis menee kiinni. Taija sit loppujen lopuks nappas sen maljakon koriinsa omien ostostensa joukkoon ja puolijuoksua suunnattiin kassalle. Autossa olin sit kaivamas Taijalle rahaa maljakosta mutta se päättikin että mun ei tarvi maksaa sitä vaan se osti sen mulle. :) Joten nyt mulla on uus ihana oranssi maljakko joka muuten tulee sopimaan täydellisesti mun tulevaan keittiöön. Kiitos sysse rakas! <3

Mun uus ihana oranssi maljakko! <3

Kirppistelyn jälkeen käytiin sit vielä pikkurundilla fiilistelemäs raippiksessa ja muutamia kuviakin tuli räpsittyä, tosin tosi huonoja ja osa tosi julkasukelvottomia.. ;D




Raippiksen maisemia.. :)   

Raippisrundin jälkeen suunnattiin sit vielä Taijan luo kaffille ja kohta jo ihana Melinakin kotiutui. <3 Möömööstä tuli räpsittyä kuvia oikeen urakalla kun neiti oli niin kuvauksellisella päällä. ;) Nyt kun kuvia kävin läpi ja yritin valita parhaita niin vaikeeta oli ku neiti oli niin söpöys kaikissa! <3 Siitä johtuen ajattelinkin nyt laittaa sitte heti vähä enemmän kuvia.. :P Kuvat saa muuten isommiksi klikkaamalla kuvaa.. :)

Ensin iloinen löytöjen tekijä.. :) <3

Naksuja kaksin käsin ruokaa odotellessa.. :) 

No mitä kuvaat mua..? :D 

Tuleeko sitä murkinaa..?? 

Aikuisille kaffia shoppailun päätteeks.. :)

Heei, saako tätä raejuustoa oikeesti syödä suoraan pöydältä..?? 

Saanks mäki heeii...

"Woop, woop.." <3

Mölliä naurattaa.. :) 

Möömöö koittaa iteki.. 

& osuihan se sinne suuhun... :) 

Möö tuli heippaan ovelle, "moi moii..." :) <3

Siinäpä nyt tuli kerranki kuvia oikeen urakalla. Ja kuvista johtuen tästä(kin) postauksesta tuli nyt sen verran pitkä että taidanpa jättää tän tähän ja jatkaa sit taas illalla.. :) Heippahei ja kivaa maanantain jatkoa kaikille.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti