tiistai 31. heinäkuuta 2012

Siivousta & shoppailua :)

Viime viikko tosiaan hurahtiki enimmäkseen siivotessa ja pakkaillessa. Hirveesti olis sekä suursiivous että pakkaus vieläkin kesken mutta mutta.. Jos huomenna sit olis reipas ja jatkais? Jos vaikka olis sadepäivä niin vois hyvin olla kotona ja aikaansaava.. Aamu näyttää.. ;)

Siivoilun ja pakkailun lisäks tuli myös shoppailtua! Keskiviikkona mentiin Jennin kanssa Maijun luo kahville ja tsekkaamaan miltä niiden keittiönpöytä ja tuolit näyttää.. Puoli tuntia sielä ja lopputulos oli se että mun mukaan lähti keittiönpöytä+tuolit (jotka tosin haettiin vasta perjantaina), jättikokonen super ihana matto ja verhot. Jennin mukaankin lähti jotain, nimittäin kotiteatteri.. Hyvä että harkitsin niin kauan että Jenni kerkes sanoa "joo mä voin ottaa".. x) Maijun luota suunnattiin sit yllätys yllätys kelaan, voi miten nautinkaan sielä ravaamisesta.. Sen jälkeenhän oli ihan pakko palkita ittensä taas kirppiskierroksella! :D Taidan oikeesti muistuttaa vissiin entistä enemmän sysseä kun jopa mä joka en yleensä oo oikeen mitään kirppiksiltä löytäny, tein taas pari löytöä.. :D

Mukaan kirppikseltä tarttui siis hopeinen hedelmäkori jota oon itseasias kaipailluki ja ollu tilaamas netistä mut aina se on sit jääny.. No, nyt pääsin halvalla ja toi saa nyt luvan kelvata sit ainakin toistaseks! :)


Lisäks löysin yllättäen TAAS yhden lisän tohon mun uhkaavasti kasvavaan vaasi/lasikulhokokoelmaan. Oli vaan niin söpö ja just oikeen värisiä noi pilkut tossa että enhän mä voinu tota sit ostamatta jättää.. :D Oikeesti en tiedä mikä ihme vaasivimma muhun on iskeny mut kohta en tällä menolla enää tiedä mihin näitä säilön..


Näiden jälkeen olin melkeen jo päättäny että muuta en osta, vaan kuinka kävikään.. Törmäsin tähän super ihanaan kelloon joka oli yllättäen kans "just oikeen värinen" ja se oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä joten ihan kuten ton vaasinki kans, eihän sitä sinne voinu jättää.. :D


Toi kello oli siis suhteellisen iso ja limenvihree vaikka oikee väri ei taida ehkä ihan kuvasta ilmetä, mun kamera ku pikkusen tykkää vääristää.. Anyway, mulla tuli siitä jotenki ikean lack hyllyt mieleen ku toi on jotenki sellanen aika paksu ts. ei kovin ohut.. No joo, ehken nyt oikeen osaa selittää mut whatever.. :D

Mitäs tykkäätte mun ostoksista? Miellyttääkö vai onko liian "räikeetä" teidän lukijoiden makuun? :) 

Onnistuin siis tunnin aikana shoppailemaan keittiönkalusteet, maton, hedelmäkorin ja kellon. Lisäks mukaan tarttui ne verhot jotka tosin sain Maijulta (Kiitos! <3) Aika hyvin shoppailtu vai mitä? Ainakin siihen nähden kun piti tosiaan ihan vaan mennä kattoon sitä pöytää ja tuoleja.. :D

Noista keittiönkalusteista muuten sen verran että ne on siis perus tumman ruskeet puiset mut koska ne on jonku verran ottanu naarmua pintaan niin oon alkanu funtsimaan pitäiskö niille mahdollisesti tehdä jotain? Maalata ehkä..? Ajattelin että yks vaihtoehto olis petsata ne uudestaan ja toinen vaihtoehto olis sit että hiois ne ja maalais esim. valkoseks? (Joo en tiedä mistä tää valkoseen tykästyminen on mulle tullu..?!?)

Mitä mieltä te ootte? :) 

Tietty vähä vaikee varmaan kenenkään näkemättä sanoa mut oon laiska enkä jaksa noita nyt tähän hätään alkaa kuvaamaan mut ideoita saa esittää.. :) Yks kolmaskin vaihtoehto mulla tietty olis mut se nyt taitaa olla ainaki toistakse se viimenen vaihtoehto koska se vois olla jo vähä liikaa, jopa multa.. ;D

4 kommenttia:

  1. toi kello on cool! :D sen voisin varastaa itselleni! ;) ja hei.. lopeta hamstraus. tai hukutsiihen tavaran paljouteen bitch! : DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oonny! Sitäpaitsi oon tänään ja eilenki myyny omaisuuttani kuules pois ja monta pussillista heittäny kaikkee roskiin viime viikolla :P Ei täälä oo paljoo enää sellasta mitä ei oo tulos mukaan.. :) Ps. pidä näpit irti mun kellosta! ;)

      Poista
    2. oho! no pitää tulla käymää ni katotaan huomaanko eroa entiseen.. mä vähän veikkaan et en ;DD no paska! etin itelle si kans tonmosen jostain!

      Poista
    3. Mä vähä veikkaan et oot liian laiska! ;D Kerro jos löydät tollasen, yritin nimittäi netistä ettiä samanlaista mut en löytäny :S :)

      Poista