tiistai 14. elokuuta 2012

Pikaisia kuulumisia..

TAAS! Taas on, ei nyt aivan mutta melkeen kulunu viikko viime päivttelystä. En oikeesti tajua mihin nää viikot menee, varsinkin kun suurin osa päivistä menee pitkälti saman kaavan mukaan ja tuntuu välillä jopa tuskasen pitkiltä. :D Koko viime viikon loppupuoli hurahtikin aikalailla oman onnensa nojassa, keskiviikkona oltiin vielä suhteellisen myöhään liikkeellä kun käytiin Jennin kans ensin hakemassa Jonna töistä illasta ja sit käytiin Minnalle kaupassa, se kun oli illassa eikä olis ehtiny töiden jälkeen enää kauppaan niin oltiin kivoja ja toimittiin kauppakuriireina. Mä tosiaan luulin että sen kauppalapussa olis ihan vaan pari asiaa mutta lista olikin kakspuolinen ja sisälsi vaikka ja mitä. Kaiken lisäks se oli ehkä parhain kauppalappu mitä oon ikinä nähny, jollakin kun oli selvästi ollut töissä sekä tylsää että ylimäärästä aikaa.. ;D

Myöhäsestä kotiintumisesta johtuen torstaina tuli ensin nukuttua suhteellisen myöhään ja siinä sit hetken hengailun jälkeen päädyttiin Jennin kanssa lähtemään Nean luo kaffille, pullien kera toki kun tulevan maman teki niiiiin mieli.. ;) Illemmalla käytiin sit vielä pyörimäs ympäriinsä kun oli taiteiden yö. Olisin halunnu Tikannojan taidekotiin mutta viimenen suomenkielinen kierros olis alkanu 21.00 ja oltiin vielä kasin jälkeen täällä laittautumas valmiiksi niin ei sit jaksanu kiirehtiä.. Päädyttiin siis vaan kiertelemään ympäriinsä ja kattelemaan ihmisiä ja sambakulkuetta. :D

Perjantai ja lauantai menikin sit enimmäkseen liikenteessä. Perjantaina oli jopa aika jännät paikat mutta ehken nyt siitä viitti edes tänne kirjottaa.. :D Lauantaina pukkas kuskauskeikkaa Jennille kun ensin lähdettiin raippikseen hakemaan sen vanhaa kaveria ja sen poikaystävää. Sen jälkeen suunnattiinkin hakemaan Minna ja Mape jotka heitettiin vähikseen ja siinähän sitä aikaa kuluikin aika ruhtinaallisesti, varsinkin kun oli tosiaan toi raippiksen keikka sellanen että niillä ohjeilla mitä tuli, oli ylipäänsä ihme että löydettiin se oikea pimeääki pimeämpi mettätie sieltä keskeltä ei mitään.. :D

Sunnuntai tulikin sit kummasti ihan vaan oltua ja sama juttu ollu tänään, laiska maanantai. Edes salille ei päästy kun Jenni laitto aamulla viestiä että oli heränny migreeniin. Mä käytin sit ajan hyödyks ja suunnittelin tulevia vauvajuhlia, joista ei tietenkään, yllätys yllätys enempää tähän hätään.. ;) Pienen suunnittelutuokion jälkeen päädyin menemään vielä takas "ihan vaan hetkeks" nukkumaan kun väsytti niin raskaan viikonlopun jäljiltä.. ;)   Loppujen lopuks heräsin siihen kun Jenni paukkas ovelle ja aamukahvin jälkeen päätettiinkin sit lähteä siivoomaan kirppispöytä. Kirppiksen jälkeen takas tänne ja koko ilta onki menny enimmäkseen asuntoja kattoessa ja nyt hetki sit kotiuduin kun piti käydä vielä tarkistamas pari osotetta oikeen paikan päällä.

Huomenna olis tosiaan tarkotus aamusta päästä sinne salillekin taas ja luultavasti kirppispöytää olis syytä käydä ihan vaan vaihteeks siivoomas ja ehkä jopa vähän täyttämäs. Lisäks mulla taitaa huomenna olla luvassa siivousta ja kaffittelua Mr. J.n kanssa jonka kanssa ollaankin oltu kahvittelemassa nyt jo monta päivää mutta jota on jouduttu erinäisistä syistä siirtämään jo useana päivänä..

Mutta nyt, tää jäi nyt nähtävästi tällä kertaa täysin kuvattomaks postaukseks koska oon laiskalla tuulella ja koska päätin päivitellä ihan vaan nopeesti että ehdin vielä kaivella vähän niitä kirppisrojujakin enneku alkaa mun lemppari, tarkka-ampujat. :D Sit untenmaille ja aamusta reippaana kohti saltsua, toivon mukaan.

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille! :) 

Ps. Oon ihan täysin unohtanu, iso kiitos Tuulialle joka kävit muokkailemassa näitä mun blogin asetuksia! Mä kun olin jo pariin otteeseen yrittäny leventää tota kirjotuskenttää, mutta joka kerralla onnistunu saamaan vaan noi sivugadgetit tekstin päälle ja hermoni riekaileiks..

Mites lukijat, ootteko huomannu eroa? Onko nyt helpompi lukea tekstejä kun yhdelle riville mahtuu enemmänkin kun se kolme sanaa? Vai pitäiskö vielä muokata jotenkin? Mielipiteitä otetaan vastaan.. :) 

8 kommenttia:

  1. mulla on kauhee huoli vauvajuhlista.. että EI FACEBOOKLAISETKI on kutsuttu.. siis mutsi lähinnä.. silläki ku on vuorotyö.. :) ja toki sirpa.. Mua ei luotu tälläseen et ei voi ite tehdä mitään!

    VastaaPoista
  2. Haha olipas hienovarainen ja epäilevä kommentti, eksä luota mun järkkäilytaitoihin?!? ;D En voi muuta nyt valitettavasti sanoa kun että relax muru! <3 ;D

    VastaaPoista
  3. No sen verran kato oon tehny tutkimustyötä.. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tälläistä on ollut havaittavissa.. ;) Mut kuten sanoin älä ressaa, tartutat sen pian muhunki! :D

      Poista
  4. Niin saanko mä muuten tietää jonku ajan koska pitäs olla niinku edes ihmisen näkönen etten oo just silloon kauneusunilla ku tänne ryntää ihmisiä?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 16.00 saat tulla kotia! Sitä ennen saisitte mielummin suksia johonki sit ainaki hetkeks, ja ei, en mee tsekkaan vauvan kaappia! ;) Pitää joku päivä muuten tsekata teil pari juttua, siis yhdes valmiiks! :)

      Poista
  5. No en tiiä onko Jani sit kuitenki kotona sen aikaa kakaroiden kans et on valmista ja mä voin tulla ku niillä on muuten vähä pitkä aika olla poissa jossain tuola ku niide pitää juhlien ajaks keksii jotaki.. et pitää kattoo, mut mä voin häipyy vaikka shoppaileen :) Voi olla vaan et unohdan tulla oikeeseen aikaan takasi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sehän onki sit hyvä niin voinki nakittaa Janinki hommiin! ;D Mut tosiaan, saisit kyl huolehtia ittes ajoissa sit paikalle ku lupa annetaan! :)

      Poista