perjantai 24. elokuuta 2012

"Tänään meillä on, hyviä uutisia.."

Niinhän siinä kävi, niin hassua kun se onkin että viime yönä, noin reilu 7 tuntia mun edellisen päivityksen jälkeen vauva päätti ku päättiki syntyä! <3 Se, mikä tekee tästä hassua ja mille ollaan ehditty Jutankin kanssa jo nauraa monesti on, että "tapahtumien kulku" joka näytti jotakuinki tältä:

Klo: 20.57 julkaisin edellisen päivityksen (jonka pääset lukemaan TÄSTÄ! jos meni ohi.. :))
Klo: 23.02 Jutta soittaa muuten vaan (ja ihan vaan kuulemma lyhyesti :D )
Klo: 00.22 eli tunti ja 20min myöh. lopetetaan puhelu, J menee lukemaan mun päivitystä! ;)
Klo: 00.32 eli 10 minuuttia edellisestä puhelusta, J soittaa nauraen että nyt meni vedet!

Nauretaan että tuli sit soitettua mulle ennenku synnärille.. :D Aika hauskaa että 10 minuuttia ku oltais vielä puhuttu niin oltais vieläki puhelimes mietitty ja arvottu että koskahan vauva tulee ja vedet olis menny siinä meidän arvailles ja arpoes! :D

Klo: 00.50 Tulee vielä toinen puhelu: pian synnärille näytille ja mä oon kuolla jännitykseen! :D
Klo: 2.28 Tulee viesti että takas kotia.. Mä päästän suustani että "Max pari tuntia.." ;)
(Vähä vaille 5 olivat kuulemma saaneet lähteä takas synnärille eli se oli se pari tuntia.. ;) <3)

Nyt hetki sitten heräsin puheluun että:

Terve tyttö syntyi klo: 05.15
painoa tytöllä oli 3650 grammaa
ja pituutta 52 cm
<3

Oon niin onnellinen ystävien puolesta että tippahan siinä silmään tuli! :') Ollaan kuitenkin tunnettu Jutan kanssa koko elämän ihan vauvasta asti kun perhetuttuja ollaan ja Akin kanssakin jo reilusti yli 10 vuotta aina sieltä yläasteelta lähtien! :) Onnea rakkaat teille prinsessasta vielä tääläkin! <3

Ps. eli niille joita mahdollisesti jäi vaivaamaan, Jutta ehti kuin ehtikin just lukea edellisen postauksen loppuun ja sit samantien kuuluikin jo poksahdus ja vedet meni siinä tietokonetuolilla istuessa :D Reppana sano vielä puhelussa että luuli että vähintään tuoli hajos tai jotain kun niin kova poksahdus kuului.. :D 

Ps.2. Kello ei oo vielä kymmentäkään aamulla kun tätä kirjottelen mutta joudunpa pitämään teitä vielä hetken jännityksessä ja julkaisen tämän tekstin vasta jossain kohtaa kun tuoreet vanhemmat ovat itse ehtineet ensin infoilla ihmisiä pienokaisen tulosta.. :) 

Nyt aamukaffia mulle, yöllä ei montaa tuntia tullu nukuttua kun piti jännittää mutta ei haittaa, kaunis aamu herätä. Maailmassa on yks prinsessa enemmän! :) <3

Kivaa viikonloppua kaikille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti