torstai 24. tammikuuta 2013

Operaatio flunssan selätys ja viikonloppua pukkaa

Hellurei ihanat!

Nyt on taas vähä päivittelyt jääny. Oon ollu laiska, eikä mitään kummempaa oo nyt tapahtunutkaan tai jos onkin niin en muista, liekö räkä tukkinu koko pään?! Niin, se flunssa mistä jo viime viikolla kirjottelin, tottakai tulla tupsahtikin sit kylään tällä viikolla ja tottakai ihan hirveenä! Mulla on onneks ollu koko alkuviikko vapaata että sinänsä sentään tuli hyviin aikaan kun ei hirveesti noihin luentoihin vaikuttanu. Hyvä säkä nyt kun oon nykyään taas niin ahkera opiskelija. ;)

Olin oikeesti varma pari yötä sitten että joko a) tukehdun räkään tai b) happi lopettaa kulkemisen kokonaan mutta hengissä selvisin. Oikeesti isoin apu tän hirveen jättiflunssan selättämisessä on ollu se daddyltä joululahjaks saatu kasvosauna! <3 Moni voi olla sitä mieltä että on turha vekotin mutta muutamia kertoja sitä nyt käyttäneenä niin sanon vaan että bullshit! On kuulkaas niin ihana laite että oon ihan koukussa! Sen lisäks että auttaa hoitamaan kasvojen ihoa niin todellakin toi höyryhengittely tekee nannaa tukkoselle ololle! <3

Nyt joku tottakai jo ajattelee että voihan sitä höyryhengitellä ihan perus kattilanki avulla esimerkiks mutta siihenki mulla on selitys valmiina! Kasvosauna ei nimittäin lämpene liikaa ja höyryä tulee just eikä melkeen tasasesti (toki saa säätää ite oman mielen mukaan) jne, jne.. On vaan niin super hyvä vehje ja voisin tästä melkeen joku kerta postailla sit ihan kuvien kanssaki vaikka? :) 

Nyt alkaa onneks flunssa olla voiton puolella mikä on tottakai ihan kiva juttu muutenki *daa* mutta myös siks että oon suunnitellu jo viime viikolla vähä erilaisempaa viikonlopun alotusta josta lisää myöhemmin.. :) Anyway, tosi kiva että ehdin saada itteni edes suht kuntoon ja tää toteutuu nyt sit huomenna. :) 

Tänään kuitenkin vielä kiltisti kotona peiton alla telkkaria katellen ja vois kai sitä jotain koulutehtäviäkin tehdä. Rauhallinen ilta joka tapauksessa niin jaksaa sit.. rymytä viikonloppuna.. eiku siis.. tarkotin tottakai että parantuu kunnolla ja sillee.. ;) 

Mites teillä? Ootteko selvinny ilman tota inhottavaa flunssaa joka tuntuu vähintään joka toisella olevan? Mitkä on teidän parhaat flunssan selätys vinkit? :) 

6 kommenttia:

  1. Eipä siinä muu auta, kun vetää viltti korviin, villasukat jalkaan ja parasetamolia napanderiin kun flunssa yllättää. Onneksi ei ole tarvinnut tänä talvena sairastella. Koitahan parantua kunnolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnellinen! Toivottavasti säästyt jatkossakin, tää kun tuntuu kiertävän kaikki.. :( Mulla on just se huono puoli että mä en vaan yksinkertasesti malta pysyä peiton alla.. ;S :) Ps. Voiton puolella onneks! :)

      Poista
  2. Kannattaa ehkä kuitenkin hoitaa ittensä kuntoon ennenkuin lähtee rymyämään minnekään, voi muuten käydä niin ettei sieltä sängystä voi (ei pääse) nousta kuin vasta muutaman viikon päästä. Hieno juttu kuitenkin että oot paranemaan päin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä sitte malttanu pysyä kuule kotosalla! Tosin, se ei mua itteeni yllätä yhtään.. niinku edelliseen kommenttiin jo vastailin, en vaan osaa pysyä kotona kipeenäkään.. :D

      Poista
  3. Katjan konstit ovat hyviä mutta ihmiset unohtavat usein sen tärkeimmän eli ennalta ehkäisemisen. Nyt on talvi joten vaatetta sen mukaan.
    Nimim. Nenä vuotaa 24/7/52

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain muutes juurikin viikonloppuna kuulla tosta että "ihmekään ku nenä vuotaa kun ei voi pukeutua sään mukaa, missä sun kaulahuivi on..?!?" :D Kyllä siihen se pöpö aina tarvitaa, kipeeks tulemiseen.. Meinasin tähän jo vedota samaan heittoon mihin vetosin viikonloppuna liittyen avantouimareihin mutta oon hiljaa ettei mua ihan tyhmäks tuomita.. ;)

      Poista