tiistai 1. tammikuuta 2013

2012-2013

Vuosi 2012 meni ihan älyttömän nopeesti. Välillä tuntui että jopa niin nopeesti ettei mukana pysy. Vuoteen mahtui niin surua kuin iloakin ja tuli itkettyä niin onnen kuin surunki kyyneleitä. Vuoteen mahtui epäonnistumisia ja pettymyksiä mutta myös niitä onnistumisia ja iloisia yllätyksiäkin.

Muutaman läheisen sairastelut, toisinaan vakavamman puoleisetkin vei aika paljon energiaa. Siihen lisättynä jatkuva stressi, ylistressaava ihminen kun oon, ja muut huolet ja murheet joita kyllä riitti pilvin pimein, riitti viemään aika hyvin ajoittain niin energiat kuin yöunetkin. 

Kaikesta huolimatta, sain tänä vuonna kokea myös aitoja ja ihania onnen hetkiä. Vuoteen mahtui tutustumista uusiin ihmisiin, lähentymistä joidenkin vanhojen ystävien kanssa sekä täysin uusien ystävien saamista, lyhyesti sanottuna siis paljon ihania ihmisiä! <3

Lisäksi tuli juhlittua monet juhlat, pääsin järjestämään rakkaalle ystävälle babyshowerit, oli kasapäin ystävien synttäreitä ja lisäksi päästiin Jennin kanssa juhlimaan meidän yhteissynttäreitä aivan mielettömän ihanan porukan, meille niin kovin tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, kanssa! <3  

Tähän vuoteen, kuten jokaiseen, mahtui paljon hyviä ja ihania hetkiä mutta vain hetken jouduin miettimään ja tulin siihen lopputulokseen että vuoden kohokohdiksi nousivat pyyntö ryhtyä kummiksi suloiselle pikku "luupäälle" sekä kyseisen pienen ihanuuden syntymä sekä ristiäiset joista kirjottelen erillistä postausta sit vielä myöhemmin. <3 

Vaikka vuoteen sisältyi niin paljon ihania hetkiä, otan kyllä uuden vuoden ilolla vastaan. Muisteltiin just parin ystävän kanssa kuinka vuonna 2011 hoin koko loppuvuoden ystäville että vuosi 2012 tulee olemaan muutosten vuosi ja olihan se. Niin moni asia muuttui ja ihmiset niiden mukana. Välillä huomaan tietyissä jutuissa ja varsinkin ajattelun suhteen ittenikin muuttuneen, toivottavasti edes vähän parempaan suuntaan. ;)

Sama tunne muutosten vuodesta mulla on ollu koko 2012 loppuvuoden, että 2013 tulee olemaan muutosten vuosi, mutta tää tunne on ollu voimakkaampi kun vuonna 2011. Uskon että tää tunne johtuu omalla kohdallani siitä että musta tuntuu että oon vihdoin alkanu käsittämään paremmin mitä mä oikeesti elämältä haluan, mitkä on niitä aitoja unelmia ja miten paljon oonkaan valmis tekemään töitä niiden unelmien eteen.

Oon aina ollu kova haaveilemaan ja unelmoimaan ja useinmiten mun unelmat onkin ollu sellasia hirveen epärealistisia ja suuruudenhulluja kuten useat ystäväni asian nätisti ilmaisivat.. ;)

Myös tän vuoden tavoitteisiin ja haaveisiin mahtuu niitä realistisia kuin vähän niitä epärealistismpiakin haaveita ja aika näyttää mitkä toteutuu ja mitkä ei. Tiedän että jossain kohtaa kun osa mun haaveista, unelmista ja tavoittestakin elämässä selviää, tulee monet ihmiset yllättymään ja ihmettelemäänkin. Siitä huolimatta, että ainakin osa näistä asioista saattaa yllättää monetkin ihmiset, haluan kuitenkin uskoa ja toivoa että ainakin mun perhe ja ystävät tulee siinä kohtaa tsemppaamaan ja kannustamaan sekä antamaan täyden tukensa mulle, mun valinnoille ja haaveille ja niinhän ne luultavasti tekeekin koska mulla on aivan paras perhe & ystävät! <3

Anyway, tunnustan suoraan että tätä kirjottaessa alkoi ajatus jo katkeilemaan niin pahasti, kiitos viime yön hyvin lyhyiksi jääneiden yöunien, että on varmaan parempi lopettaa tähän tältä erää. Haluan kuitenkin toivottaa teille kaikille ihanille lukijoille samaa kuin viime yönä naamakirjassakin ystävilleni:

On aika kiittää kaikkia teitä ihania ihmisiä jotka ootte, tavalla tai toisella, ollu osa mun elämää tänä vuonna! <3 Samalla esitän toiveen tulevalle, enemmän iloa & naurua, onnea & rakkautta, entistä parempaa, ihanaa uutta vuotta 2012, niin sulle ku mullekin, meille kaikille! <3


4 kommenttia:

  1. Erittäin hyvää ja menestyksekästä alkavaa vuotta sinulle rakas Darde, olkoon polkusi kevyitä astella.
    Niin, ja muista olla kiltisti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin sulle! :) Ps. Oon aina kiltisti ;)

      Poista
  2. Muutosten vuosi. We can do it! <3 T: Minna aka Mipa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellaki beibe näin on! ;) <3 Muutenki tunne et tästä tulee hyvä vuosi! ;)

      Poista