lauantai 18. toukokuuta 2013

Kuluvaa viikkoa

Heipparallaa! 
Pariin päivään ei ookkaan tullu taas päiviteltyä mutta josko nyt euroviisuja odotellessa vähän taas päivittelis. :)

Maanantaina tosiaan olin sielä koululla treffaamassa lääkelaskujen opettajaa ja ens viikon perjantaina olis sit tenttiä luvassa. Saa nähdä miten mun käy, olis tietty kiva alottaa kesäloma jos läpi menis mutta.. No, uskallan epäillä koska pessimisti ei pety?! On muuten paskaa tuo, koska mä ainakin petyn silti vaikka olisinkin yrittäny miten jotain juttua ajatella pessimistisesti! Tai sit en oo vaan ollu tarpeeks vakuuttava pessimisti..?! :D

No, oli miten oli mutta tosiaan, tiistaista lähtien on nyt jännitetty yhtä asiaa ja vaikka oon siinä yrittäny ajatella miten pessimistisesti niin en silti meinaa pysyä housuissani kun oon niin innoissa! :D Kirjottelinki jo tiistaina että odottelen tärkeetä sähköpostia ja tulihan se ja vielä nopeemmin ku ajattelinkaan. Kyse on siis yhdestä mun monen vuoden haaveesta joka nyt mahdollisesti saattaakin toteutua ja kaiken lisäks vielä tosi nopeestikin. Muutamalle kaverille oon jo hypettäny kun en oo malttanu pysytellä hiljaa mutta teille muille postailen tästä sit jossain kohti myöhemmin jahka saan tietää enemmän ja että toteutuuko tämä haave nyt loppuviimein vai ei, mutta tosiaan, jännityksessä elellään.. ;) 

Tiistai meni siis jännittäessä ja kummitypyn mamman kanssa kahvitellessa. Muuta sen kummempaa en tiistaina sitten tainnukkaan puuhailla kun ei kerran oo mitään ainakaan mieleen painunu. :D

Keskiviikkona sit jatkettiin jännittämistä, hoideltiin parit puhelut tähän mahdollisesti toteutuvaan haaveeseen liittyen, jännitettiin vähän lisää ja alettiin odottaa tulevaa maanantaita kuin kuuta nousevaa sekä kahviteltiin kummitypyn vanhempien kanssa ihan vaan vaihteeksi. ;) 

Neiti oli saanut ensimmäiset omat aurinkolasit <3

Torstaina aamulla heräsinkin sitten jo seitsemän jälkeen reilu kolmen tunnin yöunien jälkeen kun ulkomaille lähdössä ollut ystävä tuli sokerointiin. No, ei mennyt ihan kuten strömsössä tällä kertaa ja kun aikaakin siinä hetki oli niin ihana ystävä kesytti mun kulmat pitkästä aikaa. Oikeesti hävettää ihan tunnustaa kuinka surkea oonkaan kulmiani laittamaan mutta onneks mulla on mun luottokulmienlaittaja joka osaa ne muotoilla just eikä melkeen kuten haluan, Minnalle terkut lämpimään ja kiitos vielä. <3

Puolen päivän aikaan oli sit mun vuoro lähteä kyläilemään kummitypyn kotiin kun vuorossa oli Milan ja muiden lasten hoitonakki. Iso osa ajasta meni lattialla lelujen keskellä pötkötellen ja kummitädin naamalle nauraen, kummitustypyn- ja tädin laatuaikaa siis. <3

Hengailua <3

Ihmeteltiin.. 

ja maisteltiin kummitätien ostamaa puhelinta, näkyis miellyttävän ja hyvä niin. :) 

Hoitonakin jälkeen oli sit pakko ottaa pikkuset päikkärit lyhyeks jääneiden yöunien takia, jonka jälkeen lähdettiin sit illalla vielä kaupoille ja hakemaan avaimia tänne maalle. ;) 

Mutta hei, nyt alkaa c.s.i ja sit sen jälkeen saakin jo virittäytyä euroviisutunnelmaan joten taidanpa eilisistä juhlista ja tästä päivästä päivitellä vasta myöhemmin. 

Terkkuja maalta, täälä on ihanaa & aurinkokin on paistanu koko päivän! <3

Meinaako muut katsoa euroviisuja ja onko oma suosikki Suomen 
vai kenties jonkun muun maan edustaja? :) 

5 kommenttia:

  1. Moi! Mulla olisi sulle haaste mun blogissa :)
    http://cosmeticland.blogspot.fi/2013/05/haastetta-pukkaa-neidit.html

    VastaaPoista
  2. On nuo pienet ihmiset mainioita ja heti pienestä pitäen ajan hermolla - varsin päheet aurinkolasit! :D

    VastaaPoista