torstai 25. huhtikuuta 2013

Tyttöjen juttuja

Huomasin just kirjottavani jatkuvasti viiveellä niin pakko oli tulla vielä pikasesti edes vähän kirimään kirjottelussa etten ihan jää jälkeen, vaikka vähän olis jo väsyttäny.

Eilisen postauksen kirjotinkin maalla. Oltiin sovittu että mennään Minnaa moikkaamaan ja että Jenni hakee mut puolen päivän aikoihin heti omien menojensa jälkeen että päästäis kerrankin ajoissa lähtemään että ehtis sielä landella muutaman tunnin ollakin. No, ei menny taas ihan niinku strömsössä. Mä olin tapani mukaan myöhässä kun ei oikeen ollu mun aamu ja kun alkasin olla voitan puolella niin Jenni soitti ja ilmoitti että koska en ollu ite vastannu puhelimeen niin Mr. J oli sille soittanu ja kyselly mitähän mahdollisesti touhuan. Kuultuaan meidän aikeista lähteä maalle oli Jennille vielä todennu että "ei se kuitenkaan oo vielä valmis joten mä meen nyt sinne!" :D Miten musta tuntuu että joku tunteekin jo aika hyvin mut ja mun liikkeelle lähdöt varsinkin jos kyseessä on aamulähtö jonnekkin.. :D 

No, Jenni ja Mr. J ehtikin tänne sit melkeen samoihin aikoihin ja mä olin onneks jo osannu ennakoida niiden saapumisen niin että olin pistäny toisella kädellä kahvit tippumaan samalla kun yritin kiireellä saada itteäni valmiiksi. Pikaset kahvit siis ja menoks kohti landea.

(Onko muuten kukaan huomannu kuinka paljon viihdynkään "landella" nykyään..?)

Muutama tunti landella sit vietettiin ystävien kesken laatuaikaa ja parit suunnitelmatkin saatiin kehiteltyä lähitulevaisuuden varalle. Pientä päiväreissua taitaa mahdollisesti ainakin pukata mutta siitä myöhemmin sit lisää kun on enemmän ajankohtasta. Joka tapauksessa mä ainakin odotan innolla, saa vähän vaihtelua tähän muuten niin tasapaksuun arkeen ja muutenkin tykkään "reissailla" ympäriinsä. :) 

Alkuilta vierähti sitten ihan kotona vaan ja ajattelinkin meneväni kerrankin ajoissa nukkumaan. Päädyttiin sit kuitenkin vielä ilta yhdeksän aikaan lähtemään extempore Jennikan luo viinilasilliselle (Jennille teetä kun autolla oli matkassa) kun kauan jo ollaan oltu menossa mutta aina sekin on vaan jäänyt. Mikähän siinä muuten on että vaikka oon välillä jatkuvasti liikenteessä niin sit toisinaan kestää ikuisuuden ennenku saan itteni tarkastuskyläilylle esimerkiks joidenkin ystävien uusia koteja kattomaan vaikka kutsuttu olis jo useampaankin kertaan ja mielikin ois monesti tehnyt lähteä kyläilemään..?!


Puoli kymmenen aikaan sit saavuttiin Jennikan luo ja tarkoitus oli ihan vaan hetki istua mutta mutta, kolme naista, lasilliset viiniä, hömppäleffa (27 dresses), paljon höpinää ja siihen vielä teekupillliset päälle niin puoleen yöhönhän se taas meni. :) Pääpuheenaiheenkin voitte varmaan arvata jos lisätään edeltävän listan alkuun vielä kolme sinkkunaista! ;) 

Okei, puhuttiin me sisustuksesta ja ties mistä muustakin mutta tottakai pääpuheenaiheena tais olla, mikäs muukaan kun miehet! :D Jälleen kerran, kun kerran hääleffaa samalla sivusilmällä pällistettiin, päädyttiin puhumaan unelmamiehistä, haaveista ja toiveista. Mulla tuli kyllä kieltämättä ehkä hieman tylsä olo ku tytöt luetteli tänä hetkisiä toiveitaan jotka muuten molemmilla liittyi yllättäen vappuun ja mä en jostain syystä keksiny yhtään mitään. :D Jenni toivoi hattaraa ja vappuajelua mikä ei mua jotenkin yllättäny ollenkaan, sen verran hyvin taidan serkkuni tuntea! :D Jennika puolestaan olis kuulemma myytyä naista jos unelmamies ilmoittais että treffit keskellä toria ja odottelis sielä I love you-vappupallon kanssa! :D Mitä tulee näihin naisten toiveisiin niin pakko kyllä sanoa että ainakin mun mielestä siinä pääsis unelmamiehet nyt kyllä helpolla! ;)

Mutta joo, enempää en nyt ehkä viitti paljastaa näistä meidän "tyttöjen jutuista". ;) Muutenkin taidan lopettaa kirjottelun tältä päivältä. Kello on taas vaikka mitä joten tän päivän jutut jää nyt sit huomiseks ja tällä viikolla olis tarkotus vihdoin saada julkastua edes joku niistä rästissä olevista juhlapostauksistakin. :) Nyt vielä salkkarit ja sit unille. Huomenna ohjelmassa ainakin lounastreffit Jennikan kanssa! :) 

Joko muuten teillä on vappusuunnitelmia tehtynä? :) 

Ps. Täälä odotellaan yhtiä vauvauutisia saapuvaksi mahdollisesti tänä yönä.. :) 

4 kommenttia:

  1. Tollastako se oli tai on.. aaaws.. T. naimisissa oleva ;D niin ja mäki haluan päiväreissuille ku en voi osallistua noihin sinkkunaisten keskusteluihin... niin ja asia kolme, sulla on pari päivää aikaa kirjottaa ne ristiäiset ja vauvakutsut... muuten.. YKSINÄINEN VAPPU ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mikä oli?! :D

      Ja hei meillähän on pidempi reissu tulos ku lähetään hakeen sitä mun unelmaa sieltä mansesta että älä huoli muruseni! ;)

      Ja joo kyl mä aion kuule reippaasti saada kirjoteltua ne että turhaa uhkailet.. ;) <3

      Poista
  2. Olisit nyt vaan kertonut kaikki mitä te siellä juoruilitte koska musta tuntuu että sulla on joku sellainen säätö menossa mistä et ole vihjaissutkaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Peppone! Pidänkö sua jännityksessä vai kerronko heti että mitään säätöä ei taida olla.. ;)

      Poista