keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Surkeeta shoppailua..

Tilasin viime viikolla pikapakettina kasan vaatteita, itelle housut ja hupparin sekä muutaman paidan ja yhden mekon. Lisäksi tilasin jopa kolme paria kenkiä, yhdet nilkkurit ja kahdet korkkarit, ihan ku mulla ei ennestään jo olis hirveetä kasaa popoja. ;) Omien tilausten lisäksi tilasin vielä Jennille parit paidat ja yhden mekon sekä Jutalle lahjaksi yhden mekon, samanlaisen jonka oon itelleni tilannu tulevia ristiäisiä varten ja johon Jutta ihastui kun näki mun oman. :)

Eilen tuli sitten odotettu viesti että paketti on saapunut postiin ja tänään sain paketin käsiini. Lähdin sitten innoissani pakettia availemaan ja sitä avatessa onnistuin katkomaan yhden kynteni niin että koko sormi sykkii edelleen! Nice! Varsinkin kun oon kerrankin onnistunu kasvattamaan kynnet edes joten kuten pitkiksi niin että niitä on suht kiva lakkaillakin. :S 

Hetken kiroilun jälkeen jatkoin kuitenkin innoissani paketin availua mutta kuinka kävikään. Ensinnäkin leggarit jotka olin tilannu oli "pikkasen" erilaiset kun mitä olin kuvitellu joten ne lähti ilman kokeilua palautukseen. Yks paidoista oli ihan liian iso - palautukseen! Mekko jonka itelleni tilasin näytti lähinnä yöpaidalta, eikä siis mitenkään päin miltään kivalta sellaselta - palautukseen! Tässä kohtaa alkoi jo vähän hymykin hyytyä mutta jatkoin paketin sisällön tsekkailua ja tulin siihen tulokseen että ainoat mitä mulle jää on pari paitaa, huppari ja yhdet housut. Ei kovin hyvä saldo mutta parempi kun ei mitään.. 

Jennin paidoista sentään 2/3 oli sopivia mutta sitä mekkoa ei tietenkään tullu koska se oli ehtiny jo loppua enkä kyllä sillä hintaa edes ihmettele, musta satiinimekko vaan KYMPIN?!? :o Jutan lahjamekko tuli mutta en oo ehtiny sitä sille vielä kiikuttaa kokeiltavaks, toivotaan että sopii se edes sentään. :) 

Viimeseks olikin sit kenkien vuoro. Mä joka oon tunnetusti vammanilkka olin kerrankin riskillä tilannu korolliset nilkkurit sekä kahdet korkkarit. Ekat korkkarit, noh, ne ei ensinnäkään ollu mun mielestä sellaset kun kuvassa eikä ne kyllä istunutkaan kunnolla - palautukseen. 

Tälläsiltä perus mustilta korkkareilta ne näytti kuvassa ja näitä olin suunnitellu ite vähä modaavani, mutta kun otin ne paketista niin ne olikin jotkut käärmeennahkakengät eli ei mun makuun. Tosin, kävin äsken tsekkaamassa niin sielä tosiaan luki pienellä toi käärmeennahkahomma eli jos olisin taas vähä tarkemmin kattonu enkä vaan luottanu kuvaan niin olisin voinu nääkin jättää suosiolla tilaamatta.. 

Tälläset perus nilkkurit :)

Toiset korkkarit olikin sit yllättäen väärän kokoset kuten myös ne nilkkurit! Prkl.. Oon nyt siis edelleen ilman sekä talvipopoja, (joo ostin yhdet mut ne on arkitalvipopot haha) että partykenkiä.. Pikkasen alkaa ressi nousta että ehdinköhän löytää juhlakenkiä ennen juhlia ja talvikenkiä ennen.. kevättä! :D

 Loppujen lopuks koska kengät ei ollu mulle sopivia niin tarjosin niitä sekä Jennille että Taijalle ja niinhän siinä kävi kuten arvelin, nyt on Jennillä uudet nilkkurit ja Taijalla uudet söpöt korkkarit joista en tosin löytäny enää kuvaa tänne teille laitettavaks, mutta sellaset ihanan söpöt mustat glitterikorkkarit mustilla satiiniruseteilla anyway.. :)

Että sellasta shoppailua tällä kertaa, toisen epäonni on toisen onni vai miten se meni.. ;) 

Muita kenkäfriikkejä?!? :)

2 kommenttia:

  1. Korkkarit olis ollut siistit :D mä tykkäsin! Ja täälä toinen kenkäfriikki! Löytyyköhän Thaimaasta halvalla? Mikä koko sulla on? En musita :P <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne toiset mitkä Taijalle meni olis ollu vieläki hienommat! Mustaa glitteriä ja satiinirusetti päällä ;D <3

      Poista