maanantai 19. marraskuuta 2012

Terve Tarzanit!

Joo sori toi otsikko, en vaan keksiny mitään niin Jere sai nyt sit kunnian keksiä otsikon tälle päivää kun tätä asiaa sille tossa ääneen tuskailin. :D

Viime yö oli taas yks niin tuskanen yö että hermot meinas mennä. En saanu nukuttua millään vaikka välillä illalla oli jo väsyttänytkin, joten pyörin ja hyörin kunnes vähä vaille kolme yöllä nousin ja keitin KAHVIT (joo ei kovin fiksu veto siihen aikaan..) ja aloin tv5.lta kattomaan Stuart Little 2-leffaa. Oli kyllä hyvä leffa mut vähä jäin miettimään että miks tollasta koko perheen elokuvaa näytetään aamuyöllä.. 

Leffan ja kahvipannullisen jälkeen olin sit edelleen pirtee tai no "pirtee" ja loppujen lopuks oonki nukahtanu sit joskus puoli yhdeksän aikaa aamulla, ei hyvä. Pari tuntia unta ja heräsin siihen ku puhelin soi ja viestiä piippas niin ettei siitä meinannu millään tulla loppua. Päätin sit nousta ylös ja Nea tulikin sit onneks pikkupimun kans kylään mikä piristi kummasti tätä kummitätiä. <3 

Koko päivä onki menny nyt sit kotona koomaillessa ja Nean & pikkutypyn lisäks Taija kävi Melinan kanssa mua viihdyttämäs ja Jennikin ehti pari tuntia täälä hengailemaan. Lisäks ihana Jennika kävi tuomas mulle kassillisen ostoksia Ikeasta mitä olin siltä tilaillu. :) Mun oli oikeastaan tarkotus esitellä noita ostoksia teillekin mutta en nyt ainakaan tällä hetkellä jaksa alkaa tolla kameralla kuvailemaan enää yhtään mitään, se kun tekee kuvista nykyään jotenki ihan kummallisia.Sen verran voin kuitenkin paljastaa että mm. tää alla oleva lamppu tänne kotiutui. <3


Tää kyseinen lamppu kotiutui tänne itseasiassa kahtena koska Jennika oli jostain syystä luullu että halusin näitä kaks, mikä ei kyllä itseasiassa haittaa yhtään koska alunperin olin tosiaan meinannuki näitä kaks tilata. Mulla on ollu tää lamppu jo aiemmin mutta onnistuin sen vauhdilla kaatamaan lasipöydälle jonka seurauksena lamppu halkes koko matkalta ja yhdestä kyljestä irtos suhteellisen iso pala. :S Harmitti sillon ihan sikana koska vaikka en hirveesti tykkää mistään värittömästä/valkosesta sisustuksessa, (lue: aiemmin en tykänny haha) niin tästä lampusta oon jostain syystä tykänny aina tosi paljon. No, nyt mulla on vihdoin uus tällänen ja vielä kahtena kappaleena.  ;) 

Lamppujen lisäks olin tilaillu mm. tuoksukynttilöitä koska ikeassa on niitä tosi edullisesti ja ihanan tuoksuisina. Lisäks tilasin pari pakettia snapsilaseja ja parit jääpalamuotit tulevia juhlia varten. Tosin, sekä samoja snapsilaseja että jääpalamuotteja löytyy kyllä jo entuudestaan mut oon pakannu ne jo johonkin niin olin niin laiska että oli helpompi vaan ostaa uudet tilalle, ne kun on niin halpojakin ja onpahan ainakin nyt sit isommallekin porukalle! ;D 


Näiden lisäks tilasin Jennikaa tuomaan myös iskälle yhden joululahjan mistä se on puhunu, sekä pari lamppua jotka ostin Jennille lahjaksi kun tiesin että se on niitä toivonut. :) Ja lopuksi ehkä paras ostos, super ihana mato-helistin! :D Oon aina tykänny että täälä on leluja, legoja, värityskirjoja ja muuta lapsia varten mutta yks päivä just tajusin ettei täälä oo juurikaan sellasia leluja joita vois ihan pienelle vauvallekin näyttää joten yks sellanenki lähti sit tilaukseen kun satuin ikean sivuilta ihan parilla eurolla aika hauskan näkösen helistimen löytämään. :) Onpahan nyt sit tääläkin edes joku lelu mm.kummitypyä varten jolla sitä voi viihdyttää jos sattuu omat lelut jäämään kotia. :) 

Oli kyllä ihan ku joulu olis ollut kun sitä ikean säkkiä kaivoin vaikkakin tiesin mitä se sisältää ja taas tuli kyllä hirvee hinku itekin sinne ikeaan päästä. Mullahan tosiaan on ikean toivelistalla melkeen parin tonnin edestä tavaraa mitä haluaisin että siinä ei ainakaan tulis ongelmaa ettenkö keksi mitä shoppailisin sieltä.. :D

Käyttekö te usein ikeassa ja mitkä on teidän ikea-lempparit? :)

Ps. Tästä nyt tuli aikamoinen ikea-postaus joten olishan se otsikko voinu tietty jotain siihenki liittyvää olla mutta annetaan ton nyt olla kun kerran Jere sen niin päättäväisesti suustaan päästi. :D

Nyt yks lonkero ja Ruotsin miljonääriäidit New Yorkissa & sit unta!
Hyvää yötä kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Moi ja kiitos kommentista! Sain meikkivoiteen myytyä muuta kautta kuin blogin kautta, ja unohdin tietenkin poistaa sen postauksen. :D En olisi varmaan ikinä tajunnut ilman sun kommenttia... Ja mä jään myös seurailemaan :)

    Ikeassa käyn tosi harvoin siihen nähden, että pääsen sinne bussilla suoraan ovelta. Onneksi, pankkitili ainakin kiittää... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että sait sen myytyä kuitenkin :)

      Mä kävisin varmaan kerran viikos ikeas jos täältäki pääsis noin helposti.. että ehkä ihan hyvä vaan että ite asun "vähä" kauempana ikeasta ;D

      Niin ja tervetuloa lukijaksi! :)

      Poista
  2. Sano jos haluat vielä yhden tollasen lampun.. Mulla yks ylimääränen! :D :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos saan sut sillä Suomeen niin todellaki haluan! ;) <3

      Poista