tiistai 24. tammikuuta 2012

24012012 - tuccapäivitys tuccahimosta!!! :D

Alkaa jo pikku hiljaa oikeesti noi otsikot loppumaan :D Mutta tosiaan, pakko oli tulla vielä pikkusen skriivaileen ja kertomaan että tucca pysyi päässä! :D Oon siis saanu nyt jo kahdelta parturilta "värjäyskiellon" ja okei, myönnän että ehkä mun tukka on tosiaan kokenut kovia tossa tummasta kolmen värinpoiston kautta punaseen ja takas-rumballa mut come on, kyllä se pääs pysyy! ;D Nyt oon kuitenki yrittäny noudattaa tota värjäyskieltoo ainaki siinä määrin et oon pitäny tummaa jo jonku aikaa.. ainaki omasta mielestäni?!? x) Tukka oli aiemmin ihan vaan pelkästään tumman ruskee mut menin nyt sit tosiaan heittämään mamemon värin loput päähäni, Liven black red.iä.. No, eipä se nyt paljoa muuttunut, ehkä ihan vähän punertavan sävyiseks muuttui.. Pitää kattoa sit huomenna vielä luonnonvalossa et mikä on tilanne..

Toisaalta hyvä vaan jos toi nyt ei paljoa muuttunut, oli nimittäin mun uutta tulevaa tukkaa ajatellen typerä veto toi värjäys. Tulevasta tukasta sen verran että oon siis jo jonkun aikaa haaveillu pidennyksistä, oma tukka kun joskus OLI pitkä.. Menin sit lyhentämään sitä aika huolella ja varsinkin viime aikoina on kaduttanut.. Oon siis jo päätynyt siihen loppu tulokseen että pidennykset tulee ja todella pienen harkinnan jälkeen päätin että pidennykset tulee olemaan sinetit. Oon niin huono laittamaan tukkaa että clipsien hankinta olis mun kohdalla typerää koska luultavasti ne jäis vähälle käytölle.. tai mistä sitä tietää.. ?!? Helpot ne kuulemma kyllä oikeesti on käyttää.. silti, haluan kyllä kaikista vaihtoehdoista mieluiten kuitenkin ne sinetit! :)


Sen lisäks että oon päättäny että haluan sinetit niin oon päättäny myös mistä ne haluan. Kattelin eri vaihtoehtoja aika kauan ja silti päädyin alkuperäiseen suunnitelmaan, haluan tilata tulevan tukkani Rapunzelilta. Vaikka mulla ei oo itellä koskaan aiemmin ollu pidennyksiä niin Rapunzelista oon kuullu pelkästään hyvää ja ne tukat mitä oon nähny niin täytyy sanoa että oon kyl tykänny siitä miltä ne on näyttäny. :) Laitan tähän nyt vielä linkin Rapunzelin sivuille jos joku muukin on kiinnostunut pidennyksistä eli seuraavasta linkistä pääset katsomaan valikoimaa joka onkin aika laaja! :) Pääset Rapuzelin sivuille klikkaamalla tästä: Rapunzel of sweden tai alla olevasta Rapunzelin kuvasta. :) 


Mullahan on yleensä aina ollu joko tummat, punaset tai oranssit hiukset ja kaks jälkimmäistä useimmiten shokkiväreinä, ja nyt oonki paljo miettinyt et minkä värisen tukan sit haluaisinkaan. Tulin kuitenki siihen tulokseen että mustanruskee-punanen se luultavasti tulee olemaan. Eli siis eniten tumman ruskeeta ja sit vähä punasta lisäks, mitäs mieltä ootte? :P Tosin, olis niin paljon muitakin ihania vaihtoehtoja.. No, toi mustanruskea nyt ainakin on jo päätetty ja lyöty lukkoon ja löysinki jo Rapunzelilta ne sinetit mitkä itelleni haluan eli nää, mustanruskeet näytti eniten siltä mitä haluan: mustanruskeat sinetit 50cm :)

Vitsi ei olis kyllä nyt taas saanu edes mennä tonne sivuille ku tuli heti hirvee tukkahimo! Oon niin kaikki mulle heti ihminen ja olisin tilannu ton tukanki jo aikaa sitten mut no money, no funny vai miten se meni.. No mut ehkä sit joskus.. mikäli ne päivärahat nyt joskus alkaa kulkeen.. :S :D

Mitä mieltä ootte pidennyksistä? Onko teillä kokemuksia, mistä ootte omanne tilannu ja mitä tykkäsitte? :)

Ps. kävijämäärät oli noussu taas ihan huimasti, kivaa! :) Merkatkaa ihanat itsenne lukijoiksi tuolta oikeasta reunasta.. :)

10 kommenttia:

  1. toivottavasti saisit pian pidennykset :)mäki haluan mut en ihan viel ku just leikkasin vähän lyhyemmäksi.. mutta ehkä sit joskus ;)

    VastaaPoista
  2. ja määääki haluun kokeilla :) mut vähä kalliiks tulee jos ei sit tykkääkkää :P

    VastaaPoista
  3. Mulla on pidennykset clipseillä, helppo on joo laittaa ut ei niitäkään joka oäivä jaksa väkertää.. päätin kans et laitan pidennykser sineteillä makso mitä makso :) Kerranhan se vaan kirpasee!
    P.S kivoja aiheita ollu viime aikoina :)

    VastaaPoista
  4. dreamhair on paikkka mistä ite oon aikssemmin tilannu clipp-on kiinnityksiä ja oon tykänny. valikoimaa löytyy :)

    VastaaPoista
  5. Nenny: Joo mä niin toivon ku niistä niin haaveillu ja nyt ku toi ammattilais laittajaki löytyi niin olis kyllä niin kiva :)

    Tulppa: Ei se oo ku kokeilla, etköhän sä tykkää sit kuitenkin ;)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Joo no kyllä mäkin ne tilaan sit kun alkaa noi työkkärin rahat pyörimään, haaveillu niin kauan et kuten sanoit makso mitä makso ;D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Voi tsiisus mitä kaikkee ihanaa tuol Dreamhairin sivuilla?!? :D Mulle ei sais edes mainita tollasia.. :D sielähän oli vaikka mitä muutaki ihanaa... lisää mun "mä haluan ja mun on pakko saada"-listaan haha ;D Noi sinetit näytti olevan pikkasen vielä arvokkaampia ku Rapunzelilla mutta ihania värivaihtoehtoja oli kyl hmm.. kiitti vinkistä! :)

    VastaaPoista
  8. Jenni: EI SE OO KU TILATA VAIN ;)

    VastaaPoista