torstai 26. tammikuuta 2012

Skikkeböö!

Siinä nähtiin taas se suunnitelma aikaisin nukkumaan menosta! Olin suunnitellu viettäväni rauhallisen koti-illan mut sit Nenny soitti illalla et lähenkö mukaan Taijan luo ja pakkohan sitä nyt oli sit syssee lähtee moikkaan ku ei olla nähty aikoihin ja ikäväki oli jo! <3 :) Jumiuduttiin sit sinne pidemmäks aikaa ku mitä alunperin oli tarkotus mut eipä toi nyt haittaa, kiva oli nähä. Vähä tosin harmitti ku Melina oli jo nukkumassa ku mentiin ku en oo sitäkää hetkeen nähny ja se on jo iso tyty! <3 No ehkä sysse sit joku päivä reippailee tänne kahvitteleen (ja hakemaan Melden JOULULAHJAT!) :D

Tosiaan kovasti vannoin päivällä lähettäväni ne fucking sähköpostit mutta Mr. J oli sen verran nopee että ne jäi sit lähettämättä, tänäänkin.. ja toisen piikkiin on hyvä pistää! ;D En vaan oikeesti vihaa mitään niin paljon ku tollasta sähköposti rumbaa.. mikä on sikäli hassua kun tässä muutenkin näpyttelen kaiken päivää.. :D No, huomenna on uus päivä ja sehän on se mun kovasti mainostama toiminnan torstai että varmaan huomenna oon sit mega reipas.. Yeah right! :D

Tajusin muuten tänään eka kertaa, (tää tunnustus on kovan työn ja vaivan takana eikä todellakaan mikään helppo juttu) etten ehkä oikeestikaan halua yhtä asiaa mitä oon niin kovasti halunnu ja toivonu. Se on oikeestaan aika jännä että oon monta vuotta sitä halunnu mut nyt on sit väkisinki alkanu tulla aina välillä ohi mennen ajatuksia että entäs jos en sit kuitenkaan.. mut näistähän ei tietty ääneen puhuta! ;D

Toinen jännä juttu mistä tein tänään havainnon on se että mun rakkaimmat ystävät on alkanu jokainen yksitellen paasata mulle samasta asiasta.. o.O Ensin Minna alotti koko jutun ja nyt sit Taija ja Nenny.. moni muukin on tästä samasta asiasta jo aikoinaan maininnut.. Kukahan seuraavaks haluaa esittää mielipiteensä tästä asiasta?!? :D

Tähän onki oikeestaan hyvä lopettaa sillä nyt alko ajatukset eksymään sellasille vesille että kohta tulee kirjotettua jotain sopimatonta jollen nyt lopeta! :D Aion nyt uhmata tota ulkona paukkuvaa pakkasta tupakin verran ja sit painua kiltisti peiton alle harjottelemaan nukkumista.. kuinka moni epäilee? :D Hyvät yöt kaikille ja hiphei huomiseen! <3

2 kommenttia:

  1. hahahaa et varmasti mene nukkumaan ;D "äkkiä katon yhden jutun " hahah niin niin sun äkkiä jutut tiedetään.. hihi oot <3 :)

    VastaaPoista
  2. No mulla tuli sähköposti kriisi ku liian monta osotetta ja salasanaa muistettavana :D Mut NYT meen sinne pardelle ja sit tutaan, nati :) Ja ite oot! <3

    VastaaPoista