torstai 19. tammikuuta 2012

Torstai toivoa täynnä!

Kai niin voi jo sanoa näin keskiviikko-torstai yönä kun kerran toi vuorokausikin tosta kohta vaihtuu? :)
Tää päivä on ollu sinänsä taas turha että en oo saanu mitään aikaan, yllätys yllätys! :D Viime yönä sain vision että leivon aamulla sämpylöitä (joita olisin sit voinu aamukaffi vieraille syöttää haha) ja lähettiinki Jennin ja Nennyn vielä aika myöhään niitä värkkejä abc.ltä hakemaan. Vaan kuinkas kävikään, Jouni herätti mut tänään KAHDELTA!!! Prkle.. niin vaan meni aamu ohi, sämpylät jäi leipomatta ja muutenkin tuntui että lähestulkoon koko päivä meni koomailles vaikka kahvia onki kiskottu taas pannukaupalla.. :D Nyt onki sit kas kummaa virkee olo vaikka olin suunnitellu pistäväni unirytmin kuntoon.. yeah right, nää mun unirytmit on niiiiin nähty! :D Ja muutenki, mitä järkee korjata unirytmiä enää täs kohtaa viikkoa kun kohta on kuitenkin taas viikonloppu ja senhän jo tietää kuinka sen unirytmin silloin käy.. ;D No, ens viikolla sit taas uus yritys.. HAHA! :D

Kattelin tos äsken yle areenalta kolme viimestä jaksoa sarjasta "Rintheessä" ja voi tsiisus että mun "lappihimo" taas vaan kasvoi!!! Toi sarja kertoi siis kolmesta kausityöntekijästä niin töissä ku vapaa-ajallaki ja olihan nyt tottakai kuvattu just sillai että mun on vaan PAKKO päästä lappiin! Mieluiten sinne Leville kiitos! <3 Pakko huomauttaa tähän väliin että tänään on muutenki ollu aika pahasti semmonen "mä haluan", "mun on pakko saada", "mun on pakko päästä"-päivä. :DD Mut joo, mä niiin haluaisin lappiin, mieluiten ehkä ens talvena, vuokrais mökin ja hyvällä porukalla lähtis pitään hauskaa, miltäs kuulostaa? Mun mielestä kuulostais aika helvetin hyvältä!!! :D En oo siis ollu yhtä kertaa lukuunottamatta koskaan lapis ja se ykski kerta oli ala-asteen leirikoulu joten uskallan veikata että meno vois olla pikkasen erilaista tällä kertaa.. :D Täytyy vissiin oikeesti alkaa tonki osalta selvitteleen juttuja ja ennenkaikkea sitä et ketkä olis messis.. :P


Kun nyt alotin tällä "mä haluan"-aiheella niin pakko mainita et lapin lisäks haluan uuden tukan. Oikeestaan en pelkästään halua vaan mun on myös PAKKO saada se! Jotaki on jo suunnitelmis mut värit on vielä vaihees, en osaa päättää tulisko nyt vihdoin se kaksvärinen vai pysyisinkö yhdes värissä. En myöskään osaa päättää mitä väriä/värejä laittaisin tällä kertaa.. ideoita? :) Muitaki "mä haluan"-juttuja olis vaikka kuinka mut niistä sit toiste, muuten tää teksti venyy ja venyy loputtomiin ja sit kukaan ei ainakaan jaksa lukea näitä.. :D

Ja sitte otsikkoon! Se tosin on nyt sinänsä typerä että tätä yhtä juttua mä en ainoastaan toivo toteutuvaks vaan sen mä aion myös toteuttaa! Ja nyt ku aloin miettimään sinänsäki toi otsikko on typerä että en nyt ihan tänä torstaina oo tota juttua toteuttamas, ois aika mahdotonta. :D No, täytyy kai huolehtia siitä että sit ku se toteutuu niin päivä on torstai... Eli, mulla on siis edelleen yks haave (kai sitäki nyt voi sit haaveeks sanoa?!?) ja se on ollu haave jo vuosia. En aio sitä täällä ainakaan toistaiseks paljastaa vaikka aika moni sen jo tietääkin mutta pakko oli siitä asiasta itessään jotain tänne nyt kuitenkin mainita. Inhottavaa eikö totta? Aloittaa muttei kerrokkaan loppuun.. ;D Joka tapauksessa koska toi haave vaatii aika paljon niin aattelin nyt tänään käyttää edes hetken ton jutun suunnitteluun ja ehkä mä täälläkin sit jossain kohtaa julkasen tarkempaa ajankohtaa niin tiedätte sit kun mun haave on toteutunu.. ;D

Nyt PAKKO lopettaa ku huomasin että yks mun uus lemppari, Häähullut, on jo alkanu! Huomiseen! :)

Ps. painakaa nyt sitä nappia kun ootte kuitenki ollu laiskoja ettekä oo vieläkään sitä painanu! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti