perjantai 27. tammikuuta 2012

Sekavia fiiliksiä..

Nyt on kotiuduttu tänne missä oon viettämäs yötä ja pakkohan nyt oli viel pikkasen tulla päivitteleen.. Tänään on ollu kyllä niin sekavien fiilisten päivä taas ettei tosikaan. Se on oikeesti hirvee tunne ku ensin ajattelee kauan olevansa varma siitä mitä tahtoo ja mitä ei mut sit yhtäkkiä huomaakin että se ei ehkä ookkaan se juttu ja sit jää arpomaan että onko vai eikö. Vielä hirveempää on ku tulee vaihtoehto tilalle ja varsinki sellanen mikä on ollu vaihtoehto jo aiemmin. Sit sitä vaan funtsii ja funtsii ja mitä enemmän sitä tekee, sitä enemmän se pää vaan menee sekasin niistä ajatuksista.. haha, mulla TAAS ongelmat! :'D

Tää juttu on taas niin niitä mun koottuja omia juttuja joista on pakko kirjottaa mut josta kukaan ei tajua yhtään mitään koska tälläsiä ei vaan voi kunnolla selittää, varsinkaan näin niinku kaikkien nähtävillä.. muutenki, eipä tässä mun touhussa oo taaskaan mitään päätä eikä häntää ja tässä kirjotuksessa vielä vähemmän ja nyt ku aloin miettimään niin en edes tajua miks tästä kirjotan :D

No joo, nyt alko sit jo niin ärsyttään tää oma typerä pähkäily ja liibalaaban kirjottaminen että taidan jättää tän tähän ja jatkaa operaatiota - frendin paperiasiat kuntoon! Oon niin sihteeri! Vai mikä helvetti se on..?!? Ja viel ku oppis omatki asiat järjestelemään, niin tunne puolella ku muutenki.. että siinäpä teille pähkinä purtavaksi ja palataan taas! Toivon mukaan mulla on sillon edes vähä järkevämpää sanottavaa.. Hiphei! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti