tiistai 24. tammikuuta 2012

Haaveita ja unelmia.. :)

Kuten aina sanotaan, haaveita on kaikilla oltava. Mulla niitä on useampia, osa materiaa ja osa sitten jotain ihan muuta, enimmäkseen liittyen terveyteen ja onnellisuuteen.. Koska mulla on paljon unelmia ja haaveita ja tavoitteena olis toteuttaa ne kaikki ennemmin tai myöhemmin niin päädyin tekemään tollasen oman sivun haaveille ja unelmille. Tonne sivulle tulen listaamaan siis haaveita, unelmia, asioita joita haluan elämäni aikana toteuttaa. Kuten sanoin, osa haaveista on ehkä materiaa ja osa voi jonkun mielestä olla muuten vaan typerä haave tai unelma mutta so? Mun elämä, mun haaveet ja unelmat! ;)

4 kommenttia:

  1. mikä sivu missäää

    VastaaPoista
  2. mä ehkä matkin sua. huomenna vois perehtyä asiaan :D eiks rillittömyyskin oo sun haave? :)

    VastaaPoista
  3. Ai niin katos, se unohtu tota listaa tehdessä.. thänkkks! Nii ja "matki" vaan :P

    VastaaPoista