torstai 28. maaliskuuta 2013

Blingiä & pöytä-sängynpäätyä

Oon aivan unohtanu! Nimittäin kaks asiaa mistä on pitäny jo aikaa sitten postailla! 

Ensimmäisenä mun on pakko tänneki kertoa kun muistaakseni joskus aiemmin tääläkin valitin että hankin sen keittiön pöydän (kaverilta siis ostin) jota olin niin kovin tuunaamassa, mutta jonka tuunaus sit toistaiseks jäi kun en osannutkaan tehdä päätöstä minkälaiseks sen nyt loppuviimein haluan että hionko ja maalaanko vai mitä teen. 

Pöydän kansi nyt joka tapauksessa oli sit sen verran tilaa vievä ja kun tota säilytystilaa on rajoitettu määrä niin jotain piti kuitenkin keksiä. No, mäpä viksuna tyttönä "tein" siitä sit sängynpäädyn eli rehasin sen eteisestä pyörimästä ja asettelin seinää vasten! :D 


Että kun niin monet tuntuvat tuunailevan niitä ihania vanhoja ovia sängynpäädyiksi niin mä päätin päästää itteni nyt sit kuitenkin vähän helpommalla.. ;)

Ei vais, mutta tällä mennään kunnes keksin mitä tolle pöydälle nyt sit loppuviimein teen. Kaikista paras puolihan tässä mun pöytä sängynpäätynä-asetelmassa on se, että toi pöydän reuna menee "hyllystä" jolle muuten mahtui just eikä melkeen sopivasti noi Ikean lemppari tuoksukynttilät! <3

Tästä päästiinkin sitten siihen toiseen asiaan, eli joskus, hyvin mahdollisesti jo viime vuoden puolella laiska kun olen, mainostelin blogin facebook-sivulla (jonka löydät täältä!) että pari minuuttia ennen ärrän sulkeutumista ehdin hakea pakettini & samalla tunnustin materiaonnea. <3 Paljastin silloin muistaakseni ainoastaan sen verran että paketista löytyy jotakin hopeaa ja muutamia hyviä arvauksia paketin sisällöstä tulikin vaikkakaan ei sitä oikee vastausta kukaan keksinytkään.. 

Mutta kuten kuvista arvata saattaa, nämä mun mielestä aivan ihanat koristetyynyn päällisethän sieltä paketista paljastui kaksin kappalein ja täytyy kyllä tunnustaa että sen verran harakka taidan olla että näitä rakastan edelleen, on ne vaan mun mielestä jotenkin niin kauniit. <3


Tähän onki vissiin hyvä tältä päivää lopetella & toivottaa hyvät yöt kaikille muille yökuukkioille ja huomenet jo kohta uuteen päivään nouseville.. :) 

7 kommenttia:

  1. Toi sängynpääty-idea oli aivan helvetin hyvä!
    Pisteet siitä, sinähän varsin aikaan saava naaras olet... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiitos! :)

      Moni tosiaan tuunailee nyt niitä sängynpäätyjä niistä ovista ja ku mun taas oli tarkoitus tuunailla toi pöytä niin olihan nyt loogista tehdä sitte siitä (murheenkryyni-tilanviejä) pöydästä se pääty.. mun logiikkaa..?! ;)

      Poista
  2. sun huushollis alkaa näyttää ihan hyvältä ja siellä on nykyään jopa tilaa liikkua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule et oo edes nähny nykytilannetta, suur kevätsiivous alkaa todellaki tuottaa tulosta! ;)

      Poista
  3. Mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos, käyn vaikka huomenna kurkkimas ku kerkii taas enemmän keskittyä näihin blogijuttuihin! :)

      Poista
  4. unohdin osotteen: http://somethingcompletelydifferentt.blogspot.fi/

    VastaaPoista