torstai 7. maaliskuuta 2013

Nimppari siivousta!

Mulla on tänään siis nimpparit ja nimpparipäivä kuluukin nyt sit siivouksen parissa kun päädyin ottamaan itseäni niskasta kiinni ja aloittamaan nyt SEN siivouksen mistä oon jo hetken haaveillu. Luvassa siis totaalinen kevätsiivous! :) 

Sit kun saan tän jättioperaationi valmiiksi, niin lähdetään Ikeaan hakemaan mun viime vuoden synttärilahja vihdoin kotiin! <3 Siitä lisää sit myöhemmin mutta sen verran voin sanoa että joo, on mulla ihania ystäviä! <3 En millään malttais enää odottaa, nyt täytyy kuitenkin ensin saada kaikki muuten valmiiks ja sit pitää vielä se autoasia jotenkin järjestää.. No, eiköhän sekin järjesty sit kun on enempi ajankohtaista! :) 

Mutta joo, nyt meen pistään tän mun jättioperaation käyntiin eli kevätsiivouksen pariin, kehtaa sitten taas kutsuakin vaikka kenet kylään.. ;) 

Ai niin, sain nimpparikukkia! <3


Ps. Torstai toivoa täynnä joten ihanaa torstain jatkoa kaikille.. :)

2 kommenttia:

  1. Mitä parhainta Tarjan päivää,pahoittelen että onnittelut tulevat myöhässä mutta parempi kuin ei milloinkaan.
    Niin, ja hyvää naistenpäivää Darde rakas, olehan ihmisiksi vaikka akkainpäivää vietetäänkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Peppone! <3 Ja kyllä, olen aina ihmisiksi.. yritän ainaki.. ;)

      Poista