perjantai 1. maaliskuuta 2013

Villasukka rakkautta!

Otsikko nyt on taas mitä on mutta siis oon ihan unohtanu! 
Mä, joka en juuri ikinä voita mistään mitään, voitin alkuvuodesta yhden mun lempparin, Piukun Will you merry me on winter?-blogin arvonnassa! :) Arvonnan palkintona oli Piukun itse kutomat villasukat jotka kotiutui mulle ystävänpäivänä, ihanasti ajoitettu! <3

Oikeesti hassua miten iloseks villasukat voi ihmisen tehdä! :D Kuitenkin mulle, joka rakastan villasukkia niin paljon, että kuljen sellaset jalassa välillä kesälläkin, mutta joka olen itse niin surkea käsityö ihminen että tuskin osaan enää edes kutoa, mulle noi oli enemmän kun sopiva palkinto ja tulin niin super iloiseks! :) 

Voittaja sai kaiken lisäks valita langan ite ja mähän en, tietenkään, osannu valikoida valkoisen ja turkoosin väliltä, joten lopullinen väri oli sit yllätys. Piukku oli päätynyt sit valkoisiin sukkiin, jotka sopiikin mun valkoiseen kauteen paremmin kuin hyvin! ;) 

Täytyy kyllä sanoa että lopputulos oli niin hieno! Näitä sukkia on ihasteltu ja esitelty ympäriinsä ja niin se kai menee että kun ei itse mikään käsityö-ihme ole, niin selvästi sitä jaksaa ihastella ja ihmetellä miten taitavia toiset on! Jokatapauksessa Piukulle vielä iso kiitos, voin kertoa että vaikka kiitos tulee näin myöhässä niin sukat lämmittää sekä jalkoja että mieltä! <3 :)

Kuva nyt on mitä on mutta.. niin ihanat ne on! <3

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että tuli sopivat sukat :) Oli kiva kutoa sukkia ihmiselle joka niitä arvostaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyllä just eikä melkeen ja niin hienot! <3 :)

      Poista