lauantai 16. maaliskuuta 2013

Lapsuusajan muistoja

Tällä viikolla on päivittelyt jääny vähä vähille. Tiistaina oltiin kummitypyn kotona hengailemassa ja sit loppuviikko onki kulunu kevätsiivousta tehdessä.

Tiistaina hengailtiin <3

 Oon monena päivänä siivonnu kaappeja ja sit enimmäkseen vaan hengaillu. Kaappeja siivotessa löysin aika nostalgisiakin juttuja mitä mutsi oli säästelly. :) Yhdestä kaapista löytyi mm. kaikki onnittelukortit mitä mä ja mun vanhemmat ollaan saatu kun oon syntyny, lisäks oli onnittelukortteja 1-vuotispäivältä. :)

Onnittelukortteja mulle ja vanhemmille sekä 1-vuotis kortit :)

Korttien lisäks löysin mun lapsuusajan piirrustuksia, vanhat kengät, oliskohan ollu ihan ensikengät, veden lämpömittarin, soittorasian ja tottakai vanhoja koulukirjoja joista mm. aapinen oli pakko pakata säästöön. :) 

Mun vanha soittorasia :)

ja aapinen :)

Sen verran paljon oli kyllä noita kaikkia säästöön meneviä lapsuusmuistoja että pitäis varmaan joku kunnon säilytysratkaisu niille keksiä. Väliaikasesti nyt pakkasin niitä vaan kannelliseen muovilaatikkoon mut joku kivempi ratkaisu olis kyllä kiva keksiä, varsinkin kun sit olis vielä mm. ristiäismekko ja pari vauva-ajan lempparilelua ja muuta mitkä olis kyllä kiva olla kans samassa paikassa. Täytyy siis koittaa jotain kehitellä. :) 

Jos jollain siis on jotain kivoja ideoita niin niitä otetaan vastaan! :)

10 kommenttia:

  1. Jee, kiva postaus :) Mulla oli tommonen sad sam pehmolelu joskus, missähän sekin menee :(

    Semmonen olis kiva säilytysjuttu et päällystäis kankaalla jonku pahvilaatikon jolla on erillinen kansi, mutta mä en ainakaa osaa semmosta tehdä (siististi) niin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sad sam, siis onkse toi soittisjuttu vai? :o En edes tienny sen nimeä.. Taijan mielestä se oli psykon näkönen kun sen silmät liikkui sen musiikin tahtiin.. :D

      Joo siis mä mietin kans et olis päällystäny pahvilaatikon ku täälä ny sattuneesta syystä noita uusia laatikoita säännöllisesti tulee mut sit mietin et ehkä joku muovinen olis parempi siinä mieles et jos sit syystä tai toisesta ottaaki joskus kosteutta niin menee si kaikki muistot laatikon mukana.. Ai miten niin oon oppinu jotain noista kahdesta vesivahingosta..?!? ;D

      Poista
  2. Voi kun sulonen kummityttö sulla! :)

    Tule osallistumaan arvontaan ja voita kummitytölle kiva vaate! :)
    http://dayafterday2012.blogspot.fi/2013/03/lastenpuoti-tenavalinna-day-after-day.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin sulonen <3
      Kiitos vinkistä, täytyypä muistaa tulla kurkkaamaan :)

      Poista
  3. Ei soittis vaa toi kortti mis on surullinen koira :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin jaa toi "voi kuinka sinua kaipaankaan" :D Se oli iskältä saatu sillon ku oon syntyny ja ollu viel sairaalas, vissiin.. takana luki muistaakseni jotain "pikkuneidille" ja yli pienellä siel alhaalla "isi" :D Maaaa, ihq iskä <3

      Poista
  4. Hihi mul on ollu samanlainen mut punanen aapinen! Onni ja Enni oli vaa aika tyhmiä välillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä just funtsinkin että onkohan noissa vaan väri vaihtunu eri vuosina vai miten.. Nykyään on vissiin kyllä joku eri kirja mut aika kauan noita aapisia tais olla.. :D

      Poista
  5. joo en ees tiiä mikä on nykyää mut ehkä ihan hyvä et se vaihtui koska onni ja enni vaikutti siltä et ne on popsinu jotai sieniäki välillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se voi olla! :D Mä oon kato jo niin ikäloppu että ei pahemmin muistikuvia.. ;D

      Poista